Domácí receptář přírodní medicíny

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Alternativní medicína

Domácí receptář přírodní medicíny - 2. dílMirko Křivánek Kompletní návod na výrobu a použití přírodních prostředků pro domácí léčeníDruhý díl receptáře přírodní medicíny společně s prvním dílem obsahuje souhrn metod domácího léčení přírodními prostředky, používaných v lidovém léčitelství a ověřených ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Alternativní medicína

Popis

Domácí receptář přírodní medicíny - 2. dílMirko Křivánek Kompletní návod na výrobu a použití přírodních prostředků pro domácí léčeníDruhý díl receptáře přírodní medicíny společně s prvním dílem obsahuje souhrn metod domácího léčení přírodními prostředky, používaných v lidovém léčitelství a ověřených zkušenostmi generací, ale také recepty opírající se o poznatky moderní vědecké fytoterapie a fyziatrie. Poskytuje široký výběr domácích léčivých prostředků, z nichž si pacient může zvolit pro sebe ty nejvhodnější z hlediska účinku a snášenlivosti. Pro účely domácího léčení jsou záměrně vybrány recepty, přípravky a návody, jejichž použití není podmíněno lékařským dohledem a při dodržování návodu k užívání nehrozí nebezpečí vedlejších účinků, kontraindikace a poškození zdraví. Spolu s prvním dílem budete mít pro své domácí použití 2000 receptů k přípravě léčivých čajů, 1000 receptů na jiná léčiva k vnitřnímu použití, 1000 receptů na léčivé prostředky k vnějšímu použití a 500 návodů na doplňkové alternativní léčebné postupy s účinkem na více než 450 chorob a zdravotních potíží. Jako pomůcky k jejich přípravě slouží výhradně základní vybavení domácnosti. Publikace podobného druhu v této kompletní formě, lékopisné úpravě a rozsahu nebyla dosud vydána. Počet strán: 366 strán Väzba: brožovaná väzba Rozmer: 170×240 mm Hmotnosť: 640 g Jazyk: český jazyk ISBN: 978-80-7336-736-7.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Alternativní medicína, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Alternativní medicína.

Reklama