Karmický osud podle znamení zvěrokruhu

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Astrologie, věštění

Karma a astrologie spolu mají mnoho společného: obojí se opírají o jistý univerzální zákon, který ovlivňuje osud člověka. Ten podle astrologie závisí na postavení hvězd v okamžiku narození, karma spojuje osud člověka s jeho minulými činy. V určitém bodě se však obě nauky spojují - při každém novém zrození ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Astrologie, věštění

Popis

Karma a astrologie spolu mají mnoho společného: obojí se opírají o jistý univerzální zákon, který ovlivňuje osud člověka. Ten podle astrologie závisí na postavení hvězd v okamžiku narození, karma spojuje osud člověka s jeho minulými činy. V určitém bodě se však obě nauky spojují - při každém novém zrození se duše podle stupně své zralosti a vývoje zařadí do určité hvězdné konstelace a tím je mu přidělena určitá forma pozemského bytí. Duše tedy symbolicky projde určitým hvězdným znamením, když opět vstoupí do silového působení Země, a obdrží tak příslušný životní program. Ony "dveře", které si duše pro svůj vstup na Zemi zvolí, jsou předem dány zákonem karmy. I když je zákon karmy velmi abstraktní a běžný smrtelník jen sotva dohlédne jeho kosmické důsledky, mnoho o jeho směřování vypovídá právě postavení hvězd v okamžiku zrození. Na výklad těchto vlivů se jmenovitě soustřeďuje tato publikace, v níž najdete velmi důležité informace o působení Slunce, Měsíce a jednootlivých znamení zvěrokruhu na vaše karmické dispozice, aniž byste museli složitě počítat horoskop. Stati o měsíční a sluneční karmě nebeských archetypů i nový pohled na karmu z hlediska psychologie a tzv. morfologických polí určitě obohatí vaše současné znalosti o vesmírných vlivech z jiných pramenů.Dátum vydania: 20.12.2004Vydanie: 1.Väzba: viazanáISBN: 978-80-7336-204-1Strán: 231Formát (mm): 148x204.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Astrologie, věštění, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Astrologie, věštění.

Reklama