Organizace účetních agend ve firmě

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Daně, účetnictví

Nová kniha brněnského poradce Martina Landy Organizace účetních agend ve firmě (Management Press, brož., 162 str., doporučená cena 270 Kč) reaguje na změny, k nimž došlo v posledních pěti letech v oblasti podnikového účetnictví a které výrazně směřují na jedné straně k mezinárodní harmonizaci účetnictví ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Daně, účetnictví

Popis

Nová kniha brněnského poradce Martina Landy Organizace účetních agend ve firmě (Management Press, brož., 162 str., doporučená cena 270 Kč) reaguje na změny, k nimž došlo v posledních pěti letech v oblasti podnikového účetnictví a které výrazně směřují na jedné straně k mezinárodní harmonizaci účetnictví a na straně druhé k výrazné podpoře realizace podnikatelských činností.Spíše než na způsob zachycení jednotlivých typů obchodních operací, způsob jejich transformace do podoby účetních výkazů a způsob tvorby vnitřních ekonomických informací (ve vztahu k výkonům nebo útvarům) se zaměřuje na potřebu organizace a řízení podnikového účetnictví (ať již finančního nebo manažerského), což je oblast mimořádně významná pro efektivní fungování každého podniku.Vychází totiž z předpokladu, že má-li účetnictví správně, průkazně, kvalitně a zároveň i efektivně plnit své základní funkce (zejména funkci informační), je nezbytné zaměřit se nejen na využívání účetních (ekonomických) informací, ale i aktivně přistupovat k řízení procesu tvorby těchto informací.Kniha Organizace účetních agend ve firmě přináší shrnutí podstatných informací, nástrojů, postupů a praktických poznatků, které je nutno vzít v úvahu při projektování, resp. organizování podnikového účetnictví, takže je vhodnou metodickou pomůckou pro manažery, účetní pracovníky, auditory a účetní poradce, kteří k tomuto nelehkému úkolu přistupují.Téma organizace účetních agend autor rozděluje do tří částí.První dvě kapitoly se zabývají podnikovým účetnictvím jako určitým systémem (autor v nich vymezuje pojetí podnikového účetnictví a jeho organizace a charakterizuje účetní systém podniku z hlediska jeho prvků, účetních předpokladů, zásad a požadavků a organizačních a ekonomických vztahů v podniku).Navazující třetí, čtvrtá a pátá kapitola se zabývají problematikou řízení účetních agend (jednotlivých typů účetních činností), vybraných typů účetních procesů a metodikou jejich převedení do podoby účetní dokumentace. Jde vlastně o činnosti a procesy, které se nejvýznamněji podílejí na realizaci základních funkcí podnikového účetnictví.Poslední dvě kapitoly se zabývají tématy, která nejsou v účetně orientované odborné literatuře příliš frekventovaná, a to způsoby prezentace účetních informací (reportingem) – součástí knihy proto je soubor různých možností prezentace účetních informací a výklad praktických postupů při sestavování různých typů ekonomických zpráv – a postupy při renovaci účetního systému v závislosti na vývojové fázi podniku.Nová kniha M. Landy tak bezpochyby představuje systematický, přehledný a praktický "manuál" pro vytvoření efektivní organizace účetních agend a procesů podnikatelských subjektů. Je určena podnikatelům, manažerům firem, účetním pracovníkům a účetním (ekonomickým) poradcům, tj. pracovníkům profesí, které zabezpečují řízení a výkon jednotlivých procesů v rámci podnikového účetnictví. Lze ji rovněž doporučit jako studijní text pro studenty vyšších odborných a vysokých škol ekonomického zaměření při výuce finančního a manažerského účetnictví.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Daně, účetnictví, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Daně, účetnictví.

Reklama