8.5

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Drama DVD

Snímek REC se stal nečekaným překvapením roku 2007 nejen v domácím Španělsku, ale také na řadě festivalů a náleží mezi klíčové tituly renesance evropského hororu. Kritici mu přisoudili stejný význam na proměně žánru, jaký před lety přinesl nízkorozpočtový snímek Záhada Blair Witch (1999). S ním REC spojovaly ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Drama DVD

Popis

Snímek REC se stal nečekaným překvapením roku 2007 nejen v domácím Španělsku, ale také na řadě festivalů a náleží mezi klíčové tituly renesance evropského hororu. Kritici mu přisoudili stejný význam na proměně žánru, jaký před lety přinesl nízkorozpočtový snímek Záhada Blair Witch (1999). S ním REC spojovaly užití ruční kamery a důraz na maximální věrohodnost dialogů i chování aktérů. Netrvalo dlouho a objevil se nejen americký remake Karanténa (2008), ale také módní vlna laciných hororů točených na malé digitální kamery, která například díky absurdní marketingové masáži vynesla k výšinám i průměrný amatérský příspěvek Paranormal Activity (2007). Po dvou letech se tvůrčí duo za španělským zázrakem vrátilo ke svému vlastnímu konceptu. Druhý díl přímo navazuje na konec předchozího – do karanténou izolovaného bytového domu plného krvežíznivých bestií tentokrát vstupuje speciální jednotka s úkolem vše vyčistit a posbírat vzorky pro výzkum. Tato prostinká premisa otevírá strhující frenetickou jízdu vypjaté hrůzy, excesivního násilí a adrenalinové akce. REC 2 představuje jeden z nejpovedenějších sequelů v oblasti hororu, který plně zachovává vše, co fungovalo v předchozím filmu a rozehraný prostor využívá k invenčním formálním hrátkám, které umocňují intenzivní atmosféru díla. První a druhý REC si nejen díky jistým podobnostem v příbězích vysloužily nadšené přirovnání ke dvojici Vetřelec (1979) a Vetřelci (1986).

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Drama DVD, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Drama DVD.

Reklama