Matematika stavebního spoření

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Finance, pojišťovnictví

Stavební spoření patří v České republice k nejoblíbenějším a nejvíce využívaným bankovním produktům. Po několika publikacích, které hodnotí stavební spoření z pohledu klienta nyní přichází kniha, která vysvětluje principy fungování stavební spořitelny z druhé strany, z pohledu stavební spořitelny. Pokud ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Finance, pojišťovnictví

Popis

Stavební spoření patří v České republice k nejoblíbenějším a nejvíce využívaným bankovním produktům. Po několika publikacích, které hodnotí stavební spoření z pohledu klienta nyní přichází kniha, která vysvětluje principy fungování stavební spořitelny z druhé strany, z pohledu stavební spořitelny. Pokud jste se někdy zamysleli nad tím, proč je ve smlouvě o stavebním spoření cílová částka nebo k čemu vlastně slouží hodnotící číslo, pak vám tato kniha dá na tyto otázky vyčerpávající odpověď.Finanční řízení produktu stavebního spoření je zásadně odlišné od postupů běžných bank. Matematika stavebního spoření je specializovaný obor, který nemá v klasickém bankovnictví analogii.V knize je postupně vybudován formální aparát popisu produktu stavebního spoření. Velká pozornost je věnována podrobnému odvození jednotlivých vztahů i diskuzi nad předpoklady a podmínkami, za kterých bylo dovození provedeno. Vzhledem k tomu, že se jedná o první publikaci tohoto typu v češtině, je zde poprvé zavedeno názvosloví i formální značení jednotlivých veličin.Kniha je psána formou učebnice, obsahuje podrobný popis konstrukce produktu stavebního spoření a vysvětluje funkci a význam jeho jednotlivých parametrů. Čtenář v knize nalezne také řadu konkrétních příkladů a výpočtů, na kterých si může probrané znalosti prakticky vyzkoušet.Kniha je určena především odborným pracovníkům stavebních spořitelen, analytikům a studentům ekonomických oborů souvisejících s bankovnictvím.Dátum vydania: 11.6.2010Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-8692-963-7Strán: 144Formát (mm): 148x210.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Finance, pojišťovnictví, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Finance, pojišťovnictví.

Reklama