Djeco Mechanlou

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Do 24 hodin Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Kartové hry

Mechanlou - Je to strategická hra pro děti ve věku 4 - 7 let. Popravdě měl v pohádce strategii pouze vlk - postaral se o to, aby Karkulka sešla ze své cesty (nechala se zlákat krásou květin) a zatím on, nuže, spolkl babičku. Při této hře však mají strategicky přemýšlet hráči. Pro 2 - 4 hráčů Obsahuje ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Kartové hry

Popis

Mechanlou - Je to strategická hra pro děti ve věku 4 - 7 let. Popravdě měl v pohádce strategii pouze vlk - postaral se o to, aby Karkulka sešla ze své cesty (nechala se zlákat krásou květin) a zatím on, nuže, spolkl babičku. Při této hře však mají strategicky přemýšlet hráči. Pro 2 - 4 hráčů Obsahuje 34 karet Rozměr balení: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm Lesní karty promícháte a 8 z nich pokladete do kruhu, ostatní uložíte na hromádku doprostřed. Každý hráč dostane 3 karty. Ostatní karty uložíte na kôpku.Hráč má 3 možnosti. Možnost 1.: Začne skládat příběh a vyloží 1 dějovou kartu. To může být karta s číslem od 1 do 5, nikoli však č. 6, protože tuto kartu smí vyložit až jako poslední - je to přece konec příběhu. Následně si z hromádky vezme kartu, aby měl zas 3 karty. (Toto dělají hráči v každém kole, jedno kterou z možností zvolí. Karty musí být stále 3.) Možnost 2.: Pokud má kartu s vlkem, může jí zkusit vzít soupeři jednu z dějových karet, které má vyložené. Kartu s vlkem položí na kartu, kterou by chtěl. Druhy hrac se jí ale nevzdá bez boje, proto.. obrátí jednu z lesních karet. Pokud je na lesní kartě vlk, musí se dějové karty vzdát. Hráč položí kartu s vlkem dospod hromádky karet a vezme si soupeřovu dějovou kartu. Použitou lesní kartu třeba vyměnit - hráč ji položí dospod hromádky lesních karet a kruh doplní novou lesní kartou otočenou lícem dolů. Pokud je na lesní kartě myslivec, řekne soupeř"Pif-paf!" (Jakože zastřelí vlka) a svoji dějovou kartu si ponechá. Kartu s vlkem položíte dospod hromádky karet a lesní kartu s myslivcem vyměníte za novou lesní kartu. Možnost 3.: Hráč jednu ze svých karet vymění (např. Proto, že má dvě stejné). Položí ji dospod hromádky karet a svrchu si vezme novou. Pro jednu ze zmíněných 3 možností se hráč rozhoduje v každém kole, při každém tahu. Když má už poskládaný příběh z karet s čísly 1 až 5, ale nemá kartu s č. 6, tak si ji lze potáhne z hromádky nebo se ji pokusí získat od soupeře. Soupeři svůj záměr naznačí tak, že před něj položí kartu s vlkem. Pak si může táhnout z jeho 3 karet. Bude mít štěstí? Pokud štěstí nemá a vytáhne si jinou kartu než č. 6, položí obě karty dospod hromádky a potáhne si svrchu novou (aby měl stále 3 karty). Pokud mu ale štěstí přeje a vytáhne si právě č. 6, může svůj příběh o Červené karkulce ukončit. Návod si stiahnete tu: http://www.djeco.com/data/rules/DJ05126_SK.pdf.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Kartové hry Djeco, nejprohlíženější produkty Djeco nebo nejlevnejší Kartové hry.

Reklama