Jaké je to být vlkem

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Knihy o myslivosti

Výjimečné fotografie popisují každodenní život vlků a přirozené prostředí, které dosud nedotčené umožňuje tomuto druhu přežít. Zároveň se tato publikace díky přitažlivému vyprávění známého přírodovědce stává významným příspěvkem k odbornému pochopení tohoto neobyčejného savce. S rychlými a elegantními ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Knihy o myslivosti

Popis

Výjimečné fotografie popisují každodenní život vlků a přirozené prostředí, které dosud nedotčené umožňuje tomuto druhu přežít. Zároveň se tato publikace díky přitažlivému vyprávění známého přírodovědce stává významným příspěvkem k odbornému pochopení tohoto neobyčejného savce. S rychlými a elegantními pohyby, vznešeným a nezávislým charakterem patří vlk mezi nejvíce fascinující divoká zvířata. Neúnavný predátor obdařený vysokou inteligencí a udivující schopností adaptace. Jeho společenský život, talent pro lov a výjimečný instinkt ke spolupráci ve smečce jsou pozoruhodné. Obyvatel divokých míst s vrozenou obavou z narušitelů - skutečná vlčí povaha zůstávala člověku dlouho neznámá. To vedlo ke vzniku mnoha legend, ve kterých je vlk nedobrovolným hlavním hrdinou. Tradiční postrach poutníků a dokonce symbol zla, začal vlk během času představovat hodnoty nezkroceného divokého života a pro mnohé i původní neposkvrněnost přírody. Tato kombinace přitažlivosti a odporu často vede člověka k tomu, aby s vlkem hledal společné povahové rysy. Až v posledních letech se vlk díky studiím provedených v přírodě stal známým pro to, čím skutečně je. Pozorování uskutečněná badately jakými jsou Gérard a Anne Dominique Ménatory, zamítla mnohé obecně rozšířené mylné informace a umožnila publikovat výzkumem podložená díla, jako je toto, která se snaží celému druhu napravit pověst.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Knihy o myslivosti, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Knihy o myslivosti.

Reklama