Anonymní katolík

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Křesťanství, bible

Autobiografická kniha Thierryho Bizota, známého televizního producenta, vypráví o znovuobjevení křesťanské víry, které nastane, když to nejméně čeká – uprostřed krize středního věku.S notnou dávkou sebeironie líčí, jak přijal s nevolí pozvání, aby se zúčastnil jakési katecheze pro dospělé. Přijde čistě ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Křesťanství, bible

Popis

Autobiografická kniha Thierryho Bizota, známého televizního producenta, vypráví o znovuobjevení křesťanské víry, které nastane, když to nejméně čeká – uprostřed krize středního věku.S notnou dávkou sebeironie líčí, jak přijal s nevolí pozvání, aby se zúčastnil jakési katecheze pro dospělé. Přijde čistě ze zdvořilosti. První setkání si v duchu celé sarkasticky glosuje, celkový dojem jej ale pouze utvrdí ve skepsi. Přesto v něm něco z řečeného uvízne, takže se nakonec rozhodne přijít znovu… a znovu, až se rozhodne nastoupit cestu za Kristem.Obrácení nastává téměř "navzdory všemu", k jeho vlastnímu překvapení, takřka nenápadně. Děje se uprostřed "léty prověřeného" a zvykovostí zatíženého manželství, při řešení problémů s pubertálním synem i potíží v mediálním prostředí, kde Thierry Bizot pracuje a tráví většinu času.Ve Francii se kniha stala nečekaným bestsellerem, dočkala se literárního ocenění a filmového zpracování. Díky své schopnosti sebereflexe, ale i vytříbenému smyslu pro humor si autor získal široké okruhy čtenářů, a to nejen mezi katolíky, ale i daleko za hranicemi viditelné církve. Věříme, že bude svěžím závanem i pro naše čtenáře, zvláště pro lidi "znavené životem", přežívající s pocitem, že už je nic nemůže překvapit, natož nadchnout.Thierry Bizot (* 1962) je francouzský televizní producent. Po studiích nastoupil do firmy L''Oréal, kde se vypracoval na ředitele marketingu v Belgii. Od roku 1995 pracuje v tištěných i audiovizuálních médiích, kde se podílí na tvorbě nových pořadů.Jeho první kniha Anonymní katolík (2008) se stala předlohou pro film Qui a envie d''être aimé? ("Kdo chce být milován?", 2010).

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Křesťanství, bible, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Křesťanství, bible.

Reklama