Sencor SKS 4001

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Kuchyňské váhy

Kuchyňská váha Praktická odnímatelná plastová miska Velký LCD displej (40 x 19 mm) Maximální kapacita 5 kg Funkce nulování hmotnosti nádoby a postupného dovažování (Tara) Přesnost vážení 1 g Možnost volby jednotek (g/ml) Indikace slabé baterie a přetížení Automatické vypnutí při nečinnosti Objem misky: ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Kuchyňské váhy

Popis

  • Kuchyňská váha
  • Praktická odnímatelná plastová miska
  • Velký LCD displej (40 x 19 mm)
  • Maximální kapacita 5 kg
  • Funkce nulování hmotnosti nádoby a postupného dovažování (Tara)
  • Přesnost vážení 1 g
  • Možnost volby jednotek (g/ml)
  • Indikace slabé baterie a přetížení
  • Automatické vypnutí při nečinnosti
  • Objem misky: 2000 ml
  • Napájení: 1x 3V lithiová baterie CR 2032 (součást dodávky)
  • Rozměry bez misky (šířka x hloubka x výška): 168 x 226 x 40 mm
  • Rozměry s miskou (šířka x hloubka x výška): 266 x 244 x 100 mm
20 let před.Příběh značky SENCOR se začal psát už více než dvacet let před jejím vznikem. Japonsko řešilo otázku, jak nastartovat válkou zdevastovanou ekonomiku a jednou z cest se ukázal státem mohutně podporovaný nákup know-how z USA a Evropy, do něhož Japonci investovali více než miliardu dolarů. Na japonském nebi vyšla zářivá hvězda – elektronika. K předválečným firmám (Panasonic, Hitachi, Sharp) začaly se přidávat nové – Sony, Akai, Sanyo, Aiwa a v roce 1969 také SENCOR. A právě konec šedesátých let, období kvasu a revolučních změn na celém světě, znamenal zásadní zvrat i pro Japonsko a jeho elektronické firmy. Dovážené technologie přestaly stačit, dostavil se útlum a úkolem dne byl revoluční nástup vlastního vývoje a výzkumu, objevení nových technologií, nových produktů. Japonský technologický zázrak mohl začít.SoučasnostSENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 25 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Kuchyňské váhy Sencor, nejprohlíženější produkty Sencor nebo nejlevnejší Kuchyňské váhy.

Reklama