Sencor SKS 5305

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Kuchyňské váhy

Ultra slim design (výška pouze 14 mm) .Nerezový povrch pro snadnou a hygienickou údržbu.Extra velký LCD displej s kontrastním podsvícením .Váživost do 5 kg .Funkce nulování hmotnosti nádoby (Tara) .Funkce postupného dovažování .4 senzory pro vyšší přesnost vážení .Rozlišení 1 g .Možnost volby jednotek ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Kuchyňské váhy

Popis

  • Ultra slim design (výška pouze 14 mm) .
  • Nerezový povrch pro snadnou a hygienickou údržbu.
  • Extra velký LCD displej s kontrastním podsvícením .
  • Váživost do 5 kg .
  • Funkce nulování hmotnosti nádoby (Tara) .
  • Funkce postupného dovažování .
  • 4 senzory pro vyšší přesnost vážení .
  • Rozlišení 1 g .
  • Možnost volby jednotek (g/ml) .
  • Indikace slabé baterie a přetížení .
  • Automatické vypnutí při nečinnosti .
  • Dodávané příslušenství: 2 x CR 2032 baterie .
  • Rozměry (šířka x hloubka x výška): 160 x 230 x 14 mm .
  • Hmotnost: 0,48 kg
20 let před.Příběh značky SENCOR se začal psát už více než dvacet let před jejím vznikem. Japonsko řešilo otázku, jak nastartovat válkou zdevastovanou ekonomiku a jednou z cest se ukázal státem mohutně podporovaný nákup know-how z USA a Evropy, do něhož Japonci investovali více než miliardu dolarů. 1-1-1.pngNa japonském nebi vyšla zářivá hvězda – elektronika. K předválečným firmám (Panasonic, Hitachi, Sharp) začaly se přidávat nové – Sony, Akai, Sanyo, Aiwa a v roce 1969 také SENCOR. A právě konec šedesátých let, období kvasu a revolučních změn na celém světě, znamenal zásadní zvrat i pro Japonsko a jeho elektronické firmy. Dovážené technologie přestaly stačit, dostavil se útlum a úkolem dne byl revoluční nástup vlastního vývoje a výzkumu, objevení nových technologií, nových produktů. Japonský technologický zázrak mohl začít.SoučasnostSENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 25 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Kuchyňské váhy Sencor, nejprohlíženější produkty Sencor nebo nejlevnejší Kuchyňské váhy.

Reklama