- Sklopná váha s možností zavěšení na zeď
- Přídavné funkce: hodiny, časovač s alarmem
- Hloubka po sklopení pouze 7 cm
- Skleněný povrch pro snadnou a hygienickou údržbu
- Extra velký LCD displej ( 72 x 35 mm)
- Tvrzené bezpečnostní sklo (4 mm)
- Maximální kapacita 3 kg
- Funkce nulování hmotnosti nádoby a postupného dovažování (Tara)
- Přesnost vážení 1 g
- Indikace slabé baterie a přetížení
- Automatické vypnutí při nečinnosti
- Napájení: 2x 1,5V mikrotužková baterie AAA (součást dodávky)
- Rozměry (šířka x hloubka x výška): 158 x 225 x 286 mm
20 let před.Příběh značky SENCOR se začal psát už více než dvacet let před jejím vznikem. Japonsko řešilo otázku, jak nastartovat válkou zdevastovanou ekonomiku a jednou z cest se ukázal státem mohutně podporovaný nákup know-how z USA a Evropy, do něhož Japonci investovali více než miliardu dolarů. 1-1-1.pngNa japonském nebi vyšla zářivá hvězda – elektronika. K předválečným firmám (Panasonic, Hitachi, Sharp) začaly se přidávat nové – Sony, Akai, Sanyo, Aiwa a v roce 1969 také SENCOR. A právě konec šedesátých let, období kvasu a revolučních změn na celém světě, znamenal zásadní zvrat i pro Japonsko a jeho elektronické firmy. Dovážené technologie přestaly stačit, dostavil se útlum a úkolem dne byl revoluční nástup vlastního vývoje a výzkumu, objevení nových technologií, nových produktů. Japonský technologický zázrak mohl začít.SoučasnostSENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 25 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových. A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.