Proč právě Zeman?

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Literatura faktu

Zákulisní drama voleb, alchymie volebních průzkumů. Fakta, čísla, postřehy o největším politickém dramatu od listopadu 89 Unikátní fotografická příloha a komentované výsledky průzkumů Mediální podpora MFDnes Známý sociolog a výzkumník, šéf agentury ppm factum spojil své síly s novinářem Martinem Komárkem, ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Literatura faktu

Popis

Zákulisní drama voleb, alchymie volebních průzkumů. Fakta, čísla, postřehy o největším politickém dramatu od listopadu 89 Unikátní fotografická příloha a komentované výsledky průzkumů Mediální podpora MFDnes Známý sociolog a výzkumník, šéf agentury ppm factum spojil své síly s novinářem Martinem Komárkem, aby napsali knihu, která vás překvapí svou dramatičností. Jan Herzmann dodával výsledky volebních průzkumů řadě kandidátů a byl tak už od počátku roku 2012 v kontaktu s nimi osobně i s jejich týmy. Díky tomu se v knize dozvíme mnoho dosud nezveřejněných faktů například o jednání mezi týmy Jana Fischera a Jana Švejnara nebo o tom, jaké informace ve finále hledaly týmy Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Martin Komárek, komentátor MF Dnes, zase po celou dobu sledoval, glosoval a analyzoval chování i šance všech kandidátů. Přímá prezidentská volba je v jeho podání nebývalým dramatem, příběhem vzestupů a pádů, zklamání i nadějí až do poslední chvíle. Autoři zvolili objektivní přístup oproštěný od osobních preferencí, které však zároveň nepopírají. Po přečtení knihy budete vědět: -Jak to vypadalo ve volebních štábech. -Proč jsou průzkumy veřejného mínění tak důležité a jak se k nim stavěli jednotliví kandidáti. -Které zajímavé maličkosti ovlivnily konečné výsledky voleb. -Jestli se Karlu Schwarzenbergovi podařilo postavit logiku průzkumů na hlavu a proč na Miloše Zemana nestačil. -A samozřejmě i to, proč se Miloš Zeman nakonec stal prezidentem. Ryzí skutečnost napínavější než thriller!

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Literatura faktu, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Literatura faktu.

Reklama