Prodipe TT1 Pro

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Mikrofony

dynamický mikrofon, nástrojový, kardioidní směrová charakteristika, frekvenční rozsah 50Hz - 15kHz, citlivost -49dB ±3dB (0db=2.2mV/Pa), výstupní impedance 600Ω ±30%, průměr 41 mm, délka 161 mm, masivní celokovová konstrukce, v ceně mikrofonní držák a látkový obal Prodipe TT1 Pro Instruments je dynamický ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Mikrofony

Popis

dynamický mikrofon, nástrojový, kardioidní směrová charakteristika, frekvenční rozsah 50Hz - 15kHz, citlivost -49dB ±3dB (0db=2.2mV/Pa), výstupní impedance 600Ω ±30%, průměr 41 mm, délka 161 mm, masivní celokovová konstrukce, v ceně mikrofonní držák a látkový obal Prodipe TT1 Pro Instruments je dynamický mikrofon, který Prodipe vytvořil spolu s francouzským "mistrem zvuku" Ludovicem Lanenem. Výsledkem je mikrofon, který za dostupnou cenu nabízí opravdu vysokou zvukovou kvalitu. Jehož vložka nabízí kardioidní (ledvinovou) směrovou charakteristiku. Jeho citlivost je přibližně -49 dB, frekvenční rozsah odpovídá 50 – 15 000 Hertzům a výstupní impedance 600 Ohmům. Výhodami tohoto modelu je zejména vyváženost v celém frekvenčním spektru. Určený je především pro ozvučení nástrojů. Oproti modelu TT1 je zde speciálně upravená kapsle pro snímání a záznam akustických nástrojů, jako jsou drnkací, dřevěné i dechové nástroje včetně kytar a perkusí. Stejně dobře poslouží pro nabrání zvuku kytarového aparátu. Vzhledově působí velice sympaticky a elegantně, antracitově černý povrch, robustní, celokovová konstrukce - máte zkrátka pocit, že "něco" držíte v ruce. Tělo TT1 Pro Instruments je potaženo jakoby tenkou vrstvou gumy, takže velice dobře padne do ruky a skvěle drží v dodávaném plastovém držáku na stojan. Vnitřní konstrukce TT1 Pro Instruments již odpovídá levnější kategorii. Kapsle je uchycena v plastové vložce, která je vlepena přímo do korpusu. Ovšem při praktickém testu se manipulační hluk jeví, s ohledem na cenu, překvapivě nízký, evidentně účinkem tenké gumové vrstvy, kterou lze najít i uvnitř těla. Níže je uvedena nezkrácená recenze od spokojeného zákazníka, děkujeme za možnost uveřejnění: Hledal jsem mikrofon na zvučení malých rušných podií, např. hospoda, kde vlastně ani pořádné podium není a požadavek byl dynamika. Kondenzátory, které používám na velkých podiích v tomto prostředí ze svého konstrukčního principu použít nelze. Kvalita výstupního zvuku je silná a čistá v celém pásmu spektra a čistší než u legendy Shure 57 nebo Shure Beta 57 A, při poloviční ceně dle tabulkových parametrů nabízí frekvenční rozsah 50 Hz – 15 kHz, frekvenční křivka vyrovnaná s překvapivě dobrou dávkou srozumitelnosti a bez vazbících či sykajících šumů. V praxi je třeba počítat s přiměřeným manipulačním šumem, ovšem ve srovnání s vynaloženou cenou to není nijak dramatické, znám dražší mikrofony co jsou na tom srovnatelně nebo hůře, tady se jedná přeci jen o nižší cenovou třídu mikrofonu. Snímaný zvuk je poměrně detailní i ve vysokých hraných tónech. Výsledný zvuk dle mého ucha silou a probarvením srovnatelný s Sennheiserem 845 i 840, ty mají cenu cca 3x vyšší. Poněkud postrádám vypínač, mikrofon jim není osazen, ale asi je to síla zvyku. I když je to dynamika, doporučuji mírné natočení monitoru od osy mikrofonu, jinak občas zavazbí. Dovoluje celkem slušný pohyb od hlavy mikrofonu. Neexistuje žádný mikrofon, který by dokázal ozvučit kvalitně různé nástroje, s tímto kouskem lze ale za velmi rozumné výdaje zvučit v hlučných prostředích. Mikrofon byl srovnáván s těmito mikrofony: Sennheiser 845, 840, Shure SM57 a Shure BETA 57. Pouze ze zájmu byly přibrány i dva mikrofony z jiné kategorie, kondenzátor AKG C 1000S a HEIL SOUND PR 35. Mé ucho hodnotí takto: HEIL SOUND PR 35 - s ním nikdy zklamáníAKG C1000S + PRODIPE TT1 Pro Instruments - ( AKG je více prokreslené, jemně do příjemného basu a detailní, PRODIPE TT1 ve srovnání velmi jemně ořezán ve spodních tónech ale silnější v celém pásmu)SENNHEISER 845 a 840 - čistota tónu a síla mírně zastřená, přičemž S 845 je mnohem více detailní než S 840SHURE BETA 57 více ořezaný zvuk - nutné korekceSHURE SM 57 plechový zvuk - nutné korekce Dle mého sluchu, cítění a konkrétního požadovaného použití v hlučném prostředí je velmi dobrý v celém frekvenčním rozsahu. Je srovnatelný s Sennheiserem 845 i 840. Čistotou je srovnatelný s kondenzátorem AKG C 1000S, na Heil samozřejmě ani omylem nemá, ale to je nekorektní srovnání rozdílných tříd a tomu odpovídajících i cen. Další plus je samozřejmě cena, pogumované tělo, s ohledem na cenu vcelku slabý manipulační ruch, to si myslím že je opravdu díky pogumování těla i uvnitř. Jediný mínus je absence vypínače. Shrnuto: za cenu cca 1200, velmi slušný nástrojový mikrofon na hlučná malá podia nebo hospody pro strunné nástroje. Na normální velká podia vhodný asi moc nebude, ale to od něj asi ani nikdo neočekává. Za mě naprostá spokojenost poměru výkon cena. Prodipe TT1 Pro Instruments je dynamický mikrofon, který Prodipe vytvořil spolu s francouzským "mistrem zvuku" Ludovicem Lanenem. Výsledkem je mikrofon, který za dostupnou cenu nabízí opravdu vysokou zvukovou kvalitu. Jehož vložka nabízí kardioidní (ledvinovou) směrovou charakteristiku. Jeho citlivost je přibližně -49 dB, frekvenční rozsah odpovídá 50 – 15 000 Hertzům a výstupní impedance 600 Ohmům. Výhodami tohoto modelu je zejména vyváženost v celém frekvenčním spektru. Určený je především pro ozvučení nástrojů. Oproti modelu TT1 je zde speciálně upravená kapsle pro snímání a záznam akustických nástrojů, jako jsou drnkací, dřevěné i dechové nástroje včetně kytar a perkusí. Stejně dobře poslouží pro nabrání zvuku kytarového aparátu. Vzhledově působí velice sympaticky a elegantně, antracitově černý povrch, robustní, celokovová konstrukce - máte zkrátka pocit, že "něco" držíte v ruce. Tělo TT1 Pro Instruments je potaženo jakoby tenkou vrstvou gumy, takže velice dobře padne do ruky a skvěle drží v dodávaném plastovém držáku na stojan. Vnitřní konstrukce TT1 Pro Instruments již odpovídá levnější kategorii. Kapsle je uchycena v plastové vložce, která je vlepena přímo do korpusu. Ovšem při praktickém testu se manipulační hluk jeví, s ohledem na cenu, překvapivě nízký, evidentně účinkem tenké gumové vrstvy, kterou lze najít i uvnitř těla. Níže je uvedena nezkrácená recenze od spokojeného zákazníka, děkujeme za možnost uveřejnění: Hledal jsem mikrofon na zvučení malých rušných podií, např. hospoda, kde vlastně ani pořádné podium není a požadavek byl dynamika. Kondenzátory, které používám na velkých podiích v tomto prostředí ze svého konstrukčního principu použít nelze. Kvalita výstupního zvuku je silná a čistá v celém pásmu spektra a čistší než u legendy Shure 57 nebo Shure Beta 57 A, při poloviční ceně dle tabulkových parametrů nabízí frekvenční rozsah 50 Hz – 15 kHz, frekvenční křivka vyrovnaná s překvapivě dobrou dávkou srozumitelnosti a bez vazbících či sykajících šumů. V praxi je třeba počítat s přiměřeným manipulačním šumem, ovšem ve srovnání s vynaloženou cenou to není nijak dramatické, znám dražší mikrofony co jsou na tom srovnatelně nebo hůře, tady se jedná přeci jen o nižší cenovou třídu mikrofonu. Snímaný zvuk je poměrně detailní i ve vysokých hraných tónech. Výsledný zvuk dle mého ucha silou a probarvením srovnatelný s Sennheiserem 845 i 840, ty mají cenu cca 3x vyšší. Poněkud postrádám vypínač, mikrofon jim není osazen, ale asi je to síla zvyku. I když je to dynamika, doporučuji mírné natočení monitoru od osy mikrofonu, jinak občas zavazbí. Dovoluje celkem slušný pohyb od hlavy mikrofonu. Neexistuje žádný mikrofon, který by dokázal ozvučit kvalitně různé nástroje, s tímto kouskem lze ale za velmi rozumné výdaje zvučit v hlučných prostředích. Mikrofon byl srovnáván s těmito mikrofony: Sennheiser 845, 840, Shure SM57 a Shure BETA 57. Pouze ze zájmu byly přibrány i dva mikrofony z jiné kategorie, kondenzátor AKG C 1000S a HEIL SOUND PR 35. Mé ucho hodnotí takto: HEIL SOUND PR 35 - s ním nikdy zklamáníAKG C1000S + PRODIPE TT1 Pro Instruments - ( AKG je více prokreslené, jemně do příjemného basu a detailní, PRODIPE TT1 ve srovnání velmi jemně ořezán ve spodních tónech ale silnější v celém pásmu)SENNHEISER 845 a 840 - čistota tónu a síla mírně zastřená, přičemž S 845 je mnohem více detailní než S 840SHURE BETA 57 více ořezaný zvuk - nutné korekceSHURE SM 57 plechový zvuk - nutné korekce Dle mého sluchu, cítění a konkrétního požadovaného použití v hlučném prostředí je velmi dobrý v celém frekvenčním rozsahu. Je srovnatelný s Sennheiserem 845 i 840. Čistotou je srovnatelný s kondenzátorem AKG C 1000S, na Heil samozřejmě ani omylem nemá, ale to je nekorektní srovnání rozdílných tříd a tomu odpovídajících i cen. Další plus je samozřejmě cena, pogumované tělo, s ohledem na cenu vcelku slabý manipulační ruch, to si myslím že je opravdu díky pogumování těla i uvnitř. Jediný mínus je absence vypínače. Shrnuto: za cenu cca 1200, velmi slušný nástrojový mikrofon na hlučná malá podia nebo hospody pro strunné nástroje. Na normální velká podia vhodný asi moc nebude, ale to od něj asi ani nikdo neočekává. Za mě naprostá spokojenost poměru výkon cena.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Mikrofony Prodipe, nejprohlíženější produkty Prodipe nebo nejlevnejší Mikrofony.

Reklama