Etika pro pomáhající profese

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Morálka, etika

Etika pro pomáhající profese byla ve svém prvním vydání v r. 2003 určena především studentům připravujícím se na výkon pomáhajících profesí. Oslovila však i osoby v těchto profesích již zaměstnané, zajímající se o prohloubení poznatků. V neposlední řadě zaujala i laickou veřejnost, neboť ve své době ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Morálka, etika

Popis

Etika pro pomáhající profese byla ve svém prvním vydání v r. 2003 určena především studentům připravujícím se na výkon pomáhajících profesí. Oslovila však i osoby v těchto profesích již zaměstnané, zajímající se o prohloubení poznatků. V neposlední řadě zaujala i laickou veřejnost, neboť ve své době obsahovala široce koncipovaný přehled dané problematiky s důrazem na její psychologický a spirituální aspekt. Druhé vydání je aktualizováno a doplněno nejenom o mnoho dílčích relevantních informací, ale případně o celé jejich okruhy, protože i tato společenskovědní oblast prošla v době, jež uplynula od jejího prvního vydání, mnohými zásadními změnami. Jiří Jankovský, zkušený vysokoškolský pedagog a bývalý dlouholetý ředitel českobudějovické ARPIDY, centra pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením, z. ú., zde věcně a zasvěceně reaguje na dynamický rozvoj, jímž naše společnost a její produkt – pomáhající profese – prošly a stále procházejí. Společenské změny mohou vést k relativizaci obecných (nadčasových) hodnot, stále více se prosazuje pluralita názorů i alternativní způsoby myšlení. V tomto hektickém dění může člověk ztratit orientaci a trpět nejistotou. Na straně druhé není vyloučena ani povrchnost vedoucí k bezbřehému liberalismu, vystupňovanému individualismu, popřípadě i k naprostému nezájmu o společenské dění. To vše se přirozeně dotýká i výkonu pomáhajících povolání. Smyslem inovované publikace je proto upozornit na aktuální etické otázky, problémy, ale i možná nebezpečí spojená s výkonem pomáhajících profesí. Autor však neusiluje o jejich řešení, spíše se snaží vzbudit v čtenáři zájem o předložená témata a přimět jej k samostatným úvahám v širším etickém kontextu.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Morálka, etika, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Morálka, etika.

Reklama