Nikdy nejez sám

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Úspěšní lidé se od ostatních liší tím, že využívají moci mezilidských vztahů – "kontaktů". Podle Keitha Ferrazziho spočívá tajemství úspěchu právě v networkingu. Ten nám otevírá nové příležitosti, pomáhá překonat překážky, obohacuje nás o zkušenosti i další klíčové kontakty. Kniha "Nikdy nejez sám" si ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Úspěšní lidé se od ostatních liší tím, že využívají moci mezilidských vztahů – "kontaktů". Podle Keitha Ferrazziho spočívá tajemství úspěchu právě v networkingu. Ten nám otevírá nové příležitosti, pomáhá překonat překážky, obohacuje nás o zkušenosti i další klíčové kontakty. Kniha "Nikdy nejez sám" si v USA získala pověst moderního nástupce klasiky Dalea Carnegieho "Jak získávat přátele a působit na lidi" a patří mezi dlouhodobé bestsellery. V knize Nikdy nejez sám se dozvíte: jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu jak prorazit přes "dveřníky" důležitých lidí čím proměnit "chladný" telefonát v nový kontakt jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí jak si vytvořit vlastní "značku" a stát se sám sobě PR firmou jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky a dalších pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol. Recenze: "Knížka, která se čte jako román – plná osobních triumfů a příkladů, které čtenáře přesvědčí, že jakýkoli úspěch stojí na dobrých vztazích." – James H. Quigley, generální ředitel Deloitte & Touche "Všichni v byznysu víme, jak jsou pro nás kontakty a vztahy podstatné. Konečně je tady průvodce, který nám pomůže vytvořit vlastní mocnou síť uzpůsobenou osobním cílům a stylu." - Jonathan F. Miller, generální ředitel America Online O autorovi: Keith Ferrazzi je pokládán za předního odborníka na rozvíjení pracovních vztahů. Touto problematikou se zabývá již dvacet let a Světové ekonomické fórum v Davosu jej zařadilo mezi "globální vůdce zítřka". Nyní je generálním ředitelem společnosti Ferrazzi Greenlight, marketingové a obchodně konzultační firmy, přispívá do časopisů Inc., Wall Street Journal, Harvard Business Review a je častým hostem v CNN.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama