Oceňování akciových trhů

Publikace je zcela ojedinělým souborem metod, které se zabývají zkoumáním správnosti ocenění akciového trhu. Jejím hlavním cílem je zkonstruovat, představit, zhodnotit a logicky uspořádat soudobé metody, kterými lze správnost ocenění akciového trhu měřit. Až se příště na akciovém trhu začne tvořit cenová ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Popis

Publikace je zcela ojedinělým souborem metod, které se zabývají zkoumáním správnosti ocenění akciového trhu. Jejím hlavním cílem je zkonstruovat, představit, zhodnotit a logicky uspořádat soudobé metody, kterými lze správnost ocenění akciového trhu měřit. Až se příště na akciovém trhu začne tvořit cenová bublina, měli by pozorní čtenáři této knihy být schopni její formování včas rozpoznat.

Postupně jsou prezentovány jednotlivé metody měření správnosti ocenění (modely založené na účetních položkách, modely zkoumající vztah ziskového výnosu akcií a výnosu dluhopisů, modely rizikové prémie, modely výnos vs. riziko, technické metody a psychologické metody) a jejich výsledky jsou shrnuty pomocí grafické syntézy.

V závěru je představen originální kompozitní indikátor správnosti ocenění akciového trhu, který zachycuje výsledky všech prezentovaných modelů. Dodatek pak obsahuje aplikaci vybraných metod na český akciový trh.

    Vývoj ceny

    Týden: 11.35 %

    Reklama

    brand name

    Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing nebo nejprohlíženější produkty N/A.

    Reklama

    cs