Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Kapitálový trh je z hlediska podnikového finančního řízení a rozhodování nejzajímavějším a nejvýznamnějším sektorem finančního trhu. S ohledem na mnohé negativní rysy vývoje českého kapitálového trhu zejména v devadesátých letech je k němu v ČR nadále přistupováno s relativně velkou nedůvěrou. Koncept ...viac
Kapitálový trh je z hlediska podnikového finančního řízení a rozhodování nejzajímavějším a nejvýznamnějším sektorem finančního trhu. S ohledem na mnohé negativní rysy vývoje českého kapitálového trhu zejména v devadesátých letech je k němu v ČR nadále přistupováno s relativně velkou nedůvěrou. Koncept "shareholder value" je v ČR prozatím akceptován pouze některými velkými podniky zejména se zahraničními vlastníky. Zdroje a informace z kapitálových trhů zpravidla nejsou ve finančním řízení a rozhodování téměř vůbec využívány. To se stalo jedním z hlavních důvodů zaměření této publikace na interakce kapitálového trhu a nefinančních podniků v ČR s hlavním akcentem na oblast podnikového financování. Autorka je vedoucí Institutu účetnictví a finančního řízení podniku Škoda Auto a.s. Vysoké školy. Působí rovněž na Ústavu financí Fakulty podnikatelské VUT v BrněDátum vydania: 16.4.2010Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-7204-673-7Strán: 206Formát (mm): 176x250.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.