Podnikatelské prostředí v EU z hladiska veřejných financií

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Publikace se zaměřila na prozkoumání podmínek pro mezinárodní podnikání, které rámcově udává Evropská unie, její instituce a které je ovlivněno fiskální a měnovou politikou členských států. Společná fiskální politika je ve svém praktickém provedení modifikována národními zájmy členských zemí a jejich ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Publikace se zaměřila na prozkoumání podmínek pro mezinárodní podnikání, které rámcově udává Evropská unie, její instituce a které je ovlivněno fiskální a měnovou politikou členských států. Společná fiskální politika je ve svém praktickém provedení modifikována národními zájmy členských zemí a jejich fiskálními politikami, zatímco měnová politika dosáhla alespoň v eurooblasti jednoty. V roce 2012 finanční a hospodářská krize, která počala v roce 2008, dosud trvá, takže na hodnocení vlivu fiskální a hospodářské politiky na průběh krize a dopady na mezinárodní podnikáni je ještě brzy. Nicméně změny v oblasti veřejných výdajů, daní a bankovnictví je možné analyzovat již nyní. Pokud budeme znát dopad krize a státních zásahů proti ní na mezinárodní podnikatelské prostředí, můžeme nastoupení hospodářského oživení po krizi uspíšit.Dátum vydania: 1.11.2012Vydanie: 1.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-8944-791-6Strán: 120Formát (mm): 150x210.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama