Reklama v češtině

Odporúčame: Zľavy až do výšky 70 % - zlavy.pricemania.sk

 Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje a jak utváří náš obraz světa. Napovídá, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat.  Cílem ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Popis

 Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje a jak utváří náš obraz světa. Napovídá, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat.  Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit.

Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Odkrývá a analyzuje rafinované jazykově-psychologické postupy užívané v reklamě. Příslušné kapitoly pojednávají o hře se slovy a jazykovém humoru, básnických figurách, vykání a tykání v reklamě, hravém užívání anglických slov, o vztahu reklamy a tradičních hodnot atd.  Publikace je určena jak odborníkům - lingvistům, pracovníkům v reklamě a marketingu, ale i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají.

Obsahuje řadu ukázek, jak reklamu rozebírat, jak působení reklamy dešifrovat a jak se jejímu manipulativnímu působení bránit, a je proto vhodnou příručkou mediální výchovy v českých školách.

    Vývoj ceny

    Reklama

    brand name

    Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing nebo nejprohlíženější produkty N/A.

    Reklama