Jak jednat s klientem

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obecně o ekonomice, právu

Ani ty nejlepší právnické znalosti a zkušenosti nezaručí úspěch v oboru, pokud člověk neumí správně jednat s klientem. Nikdo z nás není dokonalý. Tato publikace by vám měla pomoci mnohé vaše drobné nedokonalosti a nedostatky při jednání s lidmi odstranit. Kniha obsahuje spoustu příkladů a také konkrétních ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obecně o ekonomice, právu

Popis

Ani ty nejlepší právnické znalosti a zkušenosti nezaručí úspěch v oboru, pokud člověk neumí správně jednat s klientem. Nikdo z nás není dokonalý. Tato publikace by vám měla pomoci mnohé vaše drobné nedokonalosti a nedostatky při jednání s lidmi odstranit. Kniha obsahuje spoustu příkladů a také konkrétních rad, kterými se můžete řídit. Každému, kdo chce profesionálně růst, by tato kniha měla pomoci. Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům. Kniha je určena především pro advokáty a advokátní koncipienty, využít ji však mohou také příslušníci jiných právnických profesí, jako jsou soudci, státní zástupci, notáři, soudní exekutoři, podnikoví právníci atd., nebo i příslušníci neprávnických profesí, například sociální pracovníci, poradci, mediátoři a jiní odborníci, kteří se často nebo alespoň občas stýkají s klienty.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obecně o ekonomice, právu, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obecně o ekonomice, právu.

Reklama