Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Info v obchodě Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Osobní rozvoj

Téma "Teorie a praxe v marketingové komunikaci" završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, "Žena a muž v marketingové komunikaci", "Tradiční a nové v marketingové komunikaci", "Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci", ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Osobní rozvoj

Popis

Téma "Teorie a praxe v marketingové komunikaci" završuje pomyslnou první část monografického edičního cyklu Protipóly marketingové komunikace. Předchozí kolektivní monografie, "Žena a muž v marketingové komunikaci", "Tradiční a nové v marketingové komunikaci", "Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci", "Globální a lokální v marketingové komunikaci" a "Mládí a zralost v marketingové komunikaci" přinesly dílčí pohledy na jednotlivé "antagonismy", které je možné ve světě marketingové komunikace najít a definovat. Střet "teorie a praxe" přináší rovinu, která tyto dílčí pohledy shrnuje a zároveň překračuje. Potkávání teorie a praxe je samozřejmě přítomné takřka ve všech odborných textech, které se (nejen) otázkou marketingové komunikace zabývají. Zároveň je otázka vztahu teoretického a praktického zásadní, protože, byť je teorie prakticky vždy vyabstrahována z praxe, se může leckomu jevit, že jsou světy teoretického a praktického v jistém rozporu. Důvodem může být například to, že svět marketingové a marketingově komunikační praxe se vyvíjí tak rychle, že na to svět teorie, pokud mu přisoudíme především roli definice a klasifikace pojmů, jen s obtížemi reaguje. Reálné jevy, které jsou ve světě marketingové komunikace přítomny, jsou navíc tak vzájemně provázané, že jejich klasifikaci obvykle nejde zpracovat zcela bezrozporně. V této monografii jsme chtěli ukázat, jak různě lze ve světě marketingové komunikace nahlížet na polaritu teorie a praxe. Jak je tomu již v této monografické řadě tradicí, na jednotlivých kapitolách pracoval autorský tým z několika českých, moravských a slovenských univerzit. Možných pohledů na věc by jistě bylo mnohem víc, proto ani náš přehled nemůže být a není vyčerpávající. Přesto věříme, že bude pro čtenáře dostatečně ilustrativní a podnětný.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Osobní rozvoj, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Osobní rozvoj.

Reklama