Drevito-korenistá kompozícia, patrí medzi mladšie vône, objavila sa ako reakcia na obľúbenú dámsku verziu Dolce&Gabbana Light Blue. Pánsky parfém Dolce&Gabbana Light Blue Pour Homme sa snaží zaujať kompozíciou, určenou pre muža, ktorý sa cíti mladý, chce žiť naplno, vychutnávať život čo to dá. Parfém ...
Proslulý francouzský módní dům Paco Rabanne přišel v roce 2005 na trh s novinkou Paco Rabanne XS Black. Jedná se o pánskou toaletní vůni z dílny parfémového mága Oliviera Crespa. Paco Rabanne XS Black se rozhodně nebojí ukázat svojí mužnou sílu sebevědomého městského večerního dravce.Hlava vůně má mrazivý ...
Paco Rabanne Ultraviolet Man je pánská přírodní vůně plná vzrušení a netušených nových zážitků. Parfém Ultraviolet Man v sobě přináší čistou esenci pravé mužské smyslnosti. Jednoduché osvěžující složení vyjadřuje žádaného, akčního muže s citlivou duší. Úchvatná vodnatá máta osvěží vaše smysly a nabije ...
Pánská vůně Trussardi My Land symbolizuje tvořivost, zdrženlivost a nenápadnost. Parfém je navržen ve stejném duchu, jako je celá tvář značky Trussardi. Samotný název vůně My Land definuje příslušnost a silnou vazbu muže k jeho kořenům. Cestování a návrat domů - to je základním tématem vůně Trussardi ...
Diesel Bad Pánska je výrazne mužská vôňa uvedená na trh v roku 2016. Flakón je stelesnením luxusu, vypracovaný do poslednej časti. Výraznou ingredienciou je prítomná škorica, ktorá v spojení s kaviárom a bielym tabakom zanechá pocit nevšedného, nepoznaného, prekvapujúceho a príjemne povzbudzujúceho. ...
Prada – jeden z nejvlivnějších módních domů světa. Samotná značka Prada se stala symbolem společenského postavení. Její historie sahá do roku 1913, kdy ji založili v italském Miláně Mario Prada a jeho bratr. Prada se zaměřovala na kožené zboží a doplňky.Radikální změnou ale společnost prošla pod rukama ...
Gucci Guilty Pour Homme EdT 50 ml pánská toaletní voda, Fougére - Svěží vůně uvedena na trh v roce 2011.Pánská Gucci Guilty představuje moderní fougérovou kompozici, která provokuje a svádí svou mužnou smyslností. Stejně jako v případě dámské Gucci Guilty hrají i u pánského flakónu hlavní roli propletené ...
Parfémy značky Salvatore Ferragamo jsou zde pro muže, kteří chtějí své okolí zaujmout, a hledají proto jedinečnou vůni. Získají ji s toaletní vodou F by Ferragamo Pour Homme, která podtrhne jejich sebejistotu a propůjčí jim svůdné kouzlo orientu. Šťavnatá jablka a levandule… jejich vůně se rozvine ihned ...
Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Pour Homme Black je květinově-orientální vůně pro muže. Toužíte po něčem opravdu dokonalém, co by se na vás vyjímalo při nevšedních událostech? Parfém F by Ferragamo Pour Homme Black je temným skvostem, který využijete pro výjimečné chvíle, kdy se chcete cítit luxusně ...
Vůně Burberry Hero je okouzlujícím spojením síly a svěžesti. Je deklarací duality moci a citlivosti moderního muže. Svěží, zářivá a odvážná, vůně je rozjasněná jiskřivým bergamotem a oživená jalovcem a pepřem. Jalovec jako klasická britská ingredience parfumérské palety, přináší vůni energickou svěžest. ...
Salvatore Ferragamo Uomo toaletní voda pro muže 30 ml, Orientálně - dřevitá vůně uvedena na trh v září 2016 Salvatore Ferragamo inspiruje moderního muže - džentlmena s typicky italským chováním, úžasným charismatem, kreativitou a stylem, kdekoli se objeví. Vždy optimistický, krásy života oceňuje úsměvem ...
Mexx City Breeze For Him toaletní voda 50 ml pro muže.Svěží, dřevitá vůně **Mexx City Breeze** je kombinací vodních tónů a vetiveru. Je vhodná pro horké letní dny, kdy navodí pocit svěžesti a volnosti. Hlavu tvoří jablko, bazalka a grapefruit. V srdci se objevuje šalvěj a lístky fialky. To vše dohr.
Carolina Herrera Bad Boy, 100 ml, Toaletní vody pro muže, Jak svůdná umí být vůně orientu, vám odhalí pánská toaletní voda Carolina Herrera Bad Boy. Tajuplnost a špetka záhady, kterou vyzařuje, podnítí zvědavost všech kolem vás. orientální vůně kožená vůně vynikne na muži, který se nebojí být sám sebou ...
Ne proto, aby přitahoval pozornost, ale aby byl sám sebou. Povzbudivá, dynamická, atraktivní, agresivní svěžest, která vyjadřuje dualitu této vůně prostřednictvím citrusových tónů (bergamot, pomeranč, mandarinka, citron), které zároveň vyvolávají vzpomínku na sladké Údolí pomerančů a jeho divokou a svým ...
Tejto pánskej vôni dominuje nóta vanilky, zvýrazňujúca pohodového optimistického ducha, ktorý sprevádza celú značku. Na zdôraznenie mužnosti je vôňa obohatená lahodnými drevitými tónmi, ktoré u pánskych vôní nájdeme predovšetkým v základe, tu však nezvyčajne sprevádza celú kompozíciu. Výsledkom je vôňa ...
Svieža drevitá vôňa, dáva priestor vyniknúť zmyselnosti svojho nositeľa. Denné nosenie parfému Hugo Boss Boss No. 6 je symbolom úspechu a šarmu. Vôňa je inšpirovaná úspešným, sebaistým a rozvážnym mužom, ktorý dbá o svoj vzhľad, má pevný charakter a vyžaruje z neho charizma. Úvodné akordy pánskeho parfému ...
Jako první ucítíte povzbuzující grapefruit s dotekem absintu. Úvodní tóny se po chvíli propojí s aromatickou levandulí vnášející do vonné kompozice prvek elegance. Bohaté maskulinní tóny pačuli se nejvíce projeví v poslední fázi a dodávají vůni sílu a komplexnost. Mezitím se rozvoní i mátové tóny – silné ...
Drevito-korenistá kompozícia, patrí medzi mladšie vône, objavila sa ako reakcia na obľúbenú dámsku verziu Dolce&Gabbana Light Blue. Pánsky parfém Dolce&Gabbana Light Blue Pour Homme sa snaží zaujať kompozíciou, určenou pre muža, ktorý sa cíti mladý, chce žiť naplno, vychutnávať život čo to dá. Parfém ...
Žijete? Fuel For Life. Dva parfumy, dva elixíry života. Pre mestských rebelov, pôžitkárov. Fuel For Life je pre všetkých, ktorí svoj život žijú naplno! Životodárny, drahocený a zmyselný Fuel For Life, zmes vášní, emócií a kúska zmyselnosti ukrytá v originálnych flakónoch. To je Fuel For Life. Varovanie: ...
Givenchy POUR HOMME, devátá pánská vůně značky Givenchy, je podle Pabla Reinosa, uměleckého ředitele značky, "poctou klasické moderně". Podařilo se jí zachytit mistrovství, vyváženost a eleganci - prvky, které se staly puncem jejích předchůdců, obohacené o smělost, dynamičnost a inspiraci novým miléniem. ...