Štvanci touhy

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Partnerství a sex

Jak mozek ovlivňuje lásku, milování a sex (Co už víme či ještě nevíme?) Pronásleduje nás téměř na každém kroku. Jsme jejími štvanci. Bez lásky se člověk cítí sám, má strach z budoucnosti. Snad každý po ní touží a mnozí z nás prožívají samu zamilovanost jako pramen kouzelné obnovy. Jenže… Jaké procesy ...viac

Na skladě Zobrazit cenu včetně dopravy

Nejoblíbenější produkty v kategórií Partnerství a sex

Popis

Jak mozek ovlivňuje lásku, milování a sex (Co už víme či ještě nevíme?) Pronásleduje nás téměř na každém kroku. Jsme jejími štvanci. Bez lásky se člověk cítí sám, má strach z budoucnosti. Snad každý po ní touží a mnozí z nás prožívají samu zamilovanost jako pramen kouzelné obnovy. Jenže… Jaké procesy v hemisférách mozku probíhají, když se třeba do svého partnera zamilujeme, nebo s ním dokonce prožijeme intimní chvíle? Víme to vůbec? Dá se to změřit? Vypátrat? I tyto otázky si klade kniha oblíbeného autora, výtečného znalce hlubin lidského mozku, s názvem V zajetí touhy. Tentokrát je zaměřena na téma, které souvisí s naší existencí a přitom je stále zahaleno řadou tajemství. Jak lidský mozek ovlivňuje nejsilnější lidský pud (sexualitu), aniž si to v řadě případů vůbec uvědomujeme. Vychází přitom z nejnovějších poznatků, které v tomto směru leccos odhalují, naznačují, ale v nejedné otázce i stále tápají. Jednotlivé části jsou psány pro nejširší veřejnost, lehce a srozumitelně, bez zátěže odborných výrazů a terminologie. Mimo jiné z obsahu: Překvapivý objev: erotizační centrum. Cyklická žena neboli Jekyll a Hyde v "komnatách" mozku. Rande či flirt – mozek v pohotovosti. Co se v něm odehrává? Proč jsou nám příjemné tělesné dotyky? Může za to "hormon mazlení"? Touží někdy ženy po znásilnění? A do jaké míry? Čím je tak lákavý sex na internetu. Nevěra. Co za ní vězí?

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Partnerství a sex, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Partnerství a sex.

Reklama