Atlas indiánů Jižní Ameriky

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Populární kultura

Autor : Mnislav Zelený-Atapana, Popis : Unikátní obrazová publikace předního české odborníka Mnislava Zeleného Atapany přináší souhrnný pohled na život jihoamerických indiánů. V knize je zastoupeno 217 etnik všech kulturních areálů v různě obsáhlých heslech s důrazem na specifika i rozmanitost jednotlivých ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Populární kultura

Popis

Autor : Mnislav Zelený-Atapana, Popis : Unikátní obrazová publikace předního české odborníka Mnislava Zeleného Atapany přináší souhrnný pohled na život jihoamerických indiánů. V knize je zastoupeno 217 etnik všech kulturních areálů v různě obsáhlých heslech s důrazem na specifika i rozmanitost jednotlivých oblastí a kmenů, a dotýká se tak témat, jako jsou porody, infanticida, souboje s kyji, kanibalismus, manželství, sex, prostitutky, boje mezi kmeny, keramika, výroba kánoí, lov velryb, šamanismus, výchova dětí, léčení, války s bělochy, únosy žen, náčelnictví, jazyky, pohřby, iniciace dospělosti, první menstruace, tance, zpěvy, rituály, láska, sběr kobylek, žárlivost, přátelství, kuvade, yurupary, duchové, stvoření světa, halucinogeny, jedy, malování těla, výrobu tsan tsy, rybolov s jedy, výroba péřové čelenky, výroba šípů, obřady pití yagé, zpěvy ícaro, magické lety, vztah k přírodě a ke kosmu, rituální odchycení kondora rukama, genocida indiánů kvůli zlatu, půdě, diamantům či kaučuku, i starost indiánů o budoucnost Země. Součástí knihy je také podrobný glosář indiány používaných rostlin, sbíraného ovoce a lovené zvěře. Text je bohatě doprovázen mapami, fotografiemi, kresbami a také barevnými malbami Jana Dolejše, které věrně rekonstruují obydlí, šaty či rituály již zaniklých etnik. Druh sortimentu : Kniha, Název : Atlas indiánů Jižní Ameriky, Jazyk : Čeština, Počet stran : 348

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Populární kultura, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Populární kultura.

Reklama