Poprvé šéfem

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Práce, pracovní vztahy

Anotace.Poprvé šéfem - ať už se na tuto roli teprve připravujete, nebo jste se v ní právě ocitli, tato kniha pro vás bude skvělým pomocníkem pro její úspěšné zvládnutí. Naleznete v ní srozumitelného průvodce prvními dny na vedoucí pozici, dozvíte se, jak dokážete jako manažer plnit stanovené cíle a pomocí ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Práce, pracovní vztahy

Popis

Anotace.Poprvé šéfem - ať už se na tuto roli teprve připravujete, nebo jste se v ní právě ocitli, tato kniha pro vás bude skvělým pomocníkem pro její úspěšné zvládnutí. Naleznete v ní srozumitelného průvodce prvními dny na vedoucí pozici, dozvíte se, jak dokážete jako manažer plnit stanovené cíle a pomocí jakého stylu vedení dosáhnete největších úspěchů.Seznámíte se s účinnými způsoby jednání s lidmi a s postupy vedení různých typů rozhovorů s podřízenými pracovníky. Zjistíte, jak své podřízené kolegy správně motivovat a kooperativně řídit a také jak řešit konfliktní situace v týmu. Nakonec se naučíte připravovat a vést porady, koncepčně plánovat a také si udržet vlastní výkonnost a motivaci a nepodlehnout syndromu vyhoření. V knize naleznete nejen užitečné rady a tipy, ale i mnoho konkrétních příkladů, které vám daná témata přiblíží v reálném světě a předvedou v praxi. Mnoho štěstí!V knize se dozvíte:.Jak si naplánovat a rozvrhnout první dny na nové pozici.Jak udělat dobrý první dojem a navázat pozitivní vztah s podřízenými.Jak delegovat úkoly a ubránit se jejich zpětnému převzetí.Jak stanovovat a plnit cíle a jak rozlišit důležité úkoly od naléhavých.Jak řešit konflikty a správně motivovat podřízené.Jak si udržet vlastní výkonnost a motivaci.Z obsahu.O autorovi 9.Úvod 11.1 Jak si mám rozvrhnout první dny na?nové pozici? 13.1.1 První dojem se počítá 14.1.2 Povedu své dosavadní oddělení 16.1.3 Povedu jiné oddělení ve firmě 21.1.4 Přecházím na vedoucí pozici do jiné firmy 24.2 Jak ovlivňuje moji činnost antidiskriminační zákonná úprava? 25.2.1 Do jaké míry se to týká mě jako vedoucího pracovníka? 26.2.2 Na co mám dbát při vypisování nové pracovní pozice? 27.2.3 Závěry 28.3 Jak mám jako vedoucí pracovník plnit stanovené cíle? 29.3.1 Proč si stanovujeme cíle? 30.3.2 Jaká jsou kritéria pro optimální stanovení cíle? 31.3.3 Jak se mám připravit na rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 36.3.4 Jak mám vést první rozhovor o cílech se svým nadřízeným? 38.3.5 Co mám dělat, když nadřízený cíl zvýší? 39.3.6 Jak si mám připravit rozhovory o cílech se svými podřízenými? 40.3.7 Jak mám se svými podřízenými mluvit o cílech? 41.4 Jak se mám správně chovat k podřízeným a ke kolegům? 47.4.1 Jak mám zorganizovat styk se?svými novými podřízenými? 48.4.2 Podřízené je třeba dostatečně úkolovat, ale i podporovat 50.4.3 Jak mám vést své podřízené na?cestě k úspěchu? 52.4.4 Jak mám rozdělit určité úkoly? 53.4.5 Jak mám uspořádat vztahy s okolními odděleními? 54.5 Pomocí jakého stylu vedení dosáhnu největších úspěchů? 59.5.1 Jak mám delegovat úkoly? 61.5.2 Jak mám spolupracovníky zapojit do procesu vedení? 62.5.3 Jak mám zajistit průhlednost svých nařízení a zadání? 63.5.4 Jak mám svůj tým reprezentovat? 63.5.5 Jak mám kontrolovat s orientací na cíl? 64.5.6 Jak mám své podřízené vést kooperativním stylem? 66.5.7 Jak se mám zachovat, když úkol připadne zpátky mně? 67.5.8 Orientace na cíl místo orientace na?problém 69.6 Jak mám své podřízené motivovat? 73.6.1 Jaké motivační faktory mohu použít? 80.6.2 Jak funguje motivace? 80.6.3 Hierarchie hodnot 83.6.4 Jak působí kooperativní styl vedení na motivaci zaměstnanců? 87.7 Jak se mám zachovat v případě konfliktů ve vlastním týmu? 89.7.1 Co jsou to vlastně konflikty? 90.7.2 Jaké druhy konfliktů existují? 90.7.3 Jak mám řešit pravé konflikty? 92.7.4 Jak mám řešit nepravé konflikty? 94.7.5 Jak se mám vyhnout sporům? 95.7.6 Jak mám řešit konflikty s jinými odděleními? 95.7.7 Když všechno selže: rychlá krizová diagnóza 98.8 Jak mám naplánovat a vést poradu týmu? 103.8.1 Jak často mám pořádat porady týmu? 106.8.2 Jak se mám připravit po obsahové stránce? 106.8.3 Jak mám připravit poradu organizačně? 108.8.4 Na jakých osm bodů musím jako vedoucí porady dbát? 109.8.5 Jak mám vést osobní pohovory? 115.8.6 Jak mám vést rozhovor, v němž sděluji zpětnou vazbu?118.8.7 Jak mám správně chválit? 123.8.8 Jak mám vést kritický rozhovor? 124.8.9 Jak mám předat vytýkací dopis? 125.8.10 Jak mám dát někomu výpověď? 126.8.11 Jak mám vést rozhovory o osobních problémech podřízených? 127.8.12 Jak mám vést přijímací pohovor? 129.9 Jak správně provádět koncepční plánování? 133.9.1 Jak mám zajistit dostatečný prostor pro koncepční plánování? 134.9.2 Jak mám rozlišit důležité úkoly od naléhavých? 136.10 Jak si dlouhodobě udržím výkonnost? 141.10.1 Co to znamená vyhoření? 142.10.2 Co můžete sami pro sebe udělat 143.Hodně dalších úspěchů! 149.Plán na sto dní v mé první vedoucí pozici 151.Doporučená literatura 153.O autorovi.Ralph Frenzel je trenér v oblasti managementu a prodeje. Specializuje se na koučink ve firmách, které chtějí podávat špičkové výkony, aby tak mohly dosahovat vysokých růstových cílů. Než začal působit jako trenér, pracoval mimo jiné v různých firmách v oblasti elektronického zpracování dat jako prodejce a vedoucí týmu.Již přibližně devatenáct let se věnuje aplikaci poznatků neurolingvistického programování do každodenní praxe na poli vedení a prodeje. Získal titul Master-Practitioner a je členem Německé asociace neurolingvistického programování (GANLP) a Svazu německých podpůrců prodeje a trenérů v oblasti prodeje (BDVT). Jako trenér dbá na to, aby bylo možné jeho tipy a rady ihned uplatnit v praxi. Ralpha Frenzela můžete kontaktovat přímo, a to na e-mailové adrese ralph@frenzel-training.de.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Práce, pracovní vztahy, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Práce, pracovní vztahy.

Reklama