Řízení lidských zdrojů

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Řízení, plánování, výroba

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách a jiných organizacích opravdu komplexně. Zabývá se všemi činnostmi ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Řízení, plánování, výroba

Popis

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách a jiných organizacích opravdu komplexně. Zabývá se všemi činnostmi personalistů a vedoucích pracovníků v oblasti řízení lidských zdrojů - od plánování, získávání a výběru pracovníků, včetně výběrových pohovorů a testů, přes řízení pracovního výkonu a rozvojlidských zdrojů, vzdělávání a řízení kariéry, motivaci, hodnocení a odměňování až po péči o pracovníky. Ukazuje, proč a jak je třeba lidskézdroje řídit strategicky, jak rozvíjet intelektuální kapitál a utvářet firemní kulturu. Věnuje se vytváření a popisu pracovních míst a rolí, řízenímznalostí, zaměstnaneckými vztahy, ochranou zdraví a bezpečnosti při práci, nezapomíná ani na vysvětlení úlohy personalistů ve firmách a využití počítačových personálních informačních systémů. Autor, který je světovou ka pacitou v oblasti personalistiky, připravil tuto publikaci s cílem, aby řízení lidských zdrojů maximálně přispívalo k úspěšnosti organizace. Kniha je také základní literaturou v kurzech personalistiky na vysokých školách. Dílo přeložil prof. Ing. Josef Koubek, CSc.O autorovi.Michael Armstrong je absolventem London School of Economics, předním představitelem Chartered Institute of Personnel and Development a partnerem Institute of Management Consultancy. Tato kniha je do značné míry založena na bezprostředních zkušenostech, které získal Michael Armstrong jako personalista, jenž zpočátku pracoval v odvětví strojírenství jako specialista na zaměstnanecké (pracovní) vztahy a poté v odvětvích strojírenství a potravinářství jako specialista na rozvoj pracovníků. Dvanáct let byl výkonným ředitelem odpovědným za lidské zdroje ve velké vydavatelské firmě a tři roky z toho působil jako generální manažer jedné výrobní divize. Dalších deset let řídil divizi personálního poradenství u Coopers & Lybrand. Nyní působí jako nezávislý poradce a řídící pracovník výzkumného projektu e-reward.uk. Jeho zkušenosti byly v poslední době obohaceny řadou výzkumných projektů, které realizoval pro Chartered Institute of Personnel and Development. Tyto projekty se z.abývaly přínosem personálních útvarů a personální práce pro hospodářské výsledky podniku, strategickým řízením lidských zdrojů, pobídkovým odměňováním, hodnocením práce, týmovým odměňováním, širokopásmovými mzdovými / platovými strukturami a řízením pracovního výkonu. V letech 1997-2001 byl hlavním examinátorem v oblasti odměňování pracovníků na Chartered Institute of Personnel and Development. Mezi jeho publikace vydané nakladatelstvím Kogan Page patří Reward Management (Řízení odměňování), Performance Management (Řízení pracovního výkonu), How to Be an Even Better Manager (Jak být ještě lepším manažerem - vyšlo česky v roce 1995), A Handbook of Management Techniques (Příručka postupů v řízení), A Handbook of Employee Reward (Příručka odměňování pracovníků) a Management and Leadership (Řízení a vedení).Z obsahu.Předmluva k českému vydání 19.O autorovi 21.Předmluva k 10. anglickému vydání 23.ČÁST I. ŘÍZENÍ LIDÍ 25.1.Řízení lidských zdrojů 27.Definice řízení lidských zdrojů 27.Systém lidských zdrojů 27.Modely řízení lidských zdrojů 28.Cíle řízení lidských zdrojů 30.Cíle politiky řízení lidských zdrojů 32.Charakteristiky řízení lidských zdrojů 32.Výhrady k řízení lidských zdrojů 36.Řízení lidských zdrojů a personální řízení 38.Jak útvary a systémy lidských zdrojů ovlivňují výkon organizace 39.Souvislosti řízení lidských zdrojů 43.2.Řízení lidského kapitálu 47.Definice řízení lidského kapitálu 47.Řízení lidského kapitálu a řízení lidských zdrojů 48.Pojetí lidského kapitálu 50.Řízení lidského kapitálu: praxe a strategie 52.Měření lidského kapitálu 53.Předkládání zpráv o lidském kapitálu 61.3.Úloha personálního útvaru 65.Obecná úloha personálního útvaru 65.Úloha personálního útvaru v usnadňování a řízení změn 66.Proměnlivost praxe v oblasti lidských zdrojů 67.Organizace personálního útvaru 68.Marketing personálního útvaru 70.Příprava, zdůvodňování a obhajování rozpočtu personálního útvaru 70.Outsourcing personální práce (zabezpečování personální práce z vnějších zdrojů) 71.Společné služby v oblasti lidských zdrojů 73.Využívání poradců pro řízení 74.Hodnocení personálního útvaru 75.4.Úloha personalistů 79.Základní role 79.Modely personalistů 83.Získávání podpory a angažovanosti 86.Etické aspekty 88.Profesionalita v řízení lidských zdrojů 89.Nejasnosti v roli personalistů 91.Konflikt v práci personalistů 92.Schopnosti, které by personalisté měli mít 93.5.Úloha liniových manažerů 97.Základní role 97.Linioví manažeři a řízení lidí 98.Úloha personálního útvaru a úloha liniových manažerů 98.Role liniových manažerů v realizaci personální politiky 100.Jak zlepšit kvalitu liniových manažerů jako manažerů lidí 101.6.Mezinárodní řízení lidských zdrojů 103.Definice mezinárodního řízení lidských zdrojů 103.Problémy mezinárodního řízení lidských zdrojů 103.Modely mezinárodních organizací 104.Sbližování a vzdalování 104.Kulturní rozmanitost 106.Myslet globálně a jednat lokálně 107.Mezinárodní politika lidských zdrojů 107.Řízení expatriantů 107.ČÁST II. PROCESY ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ 113.7.Strategické řízení lidských zdrojů 115.Pojetí strategie 115.Definice strategického řízení lidských zdrojů 116.Cíle strategického řízení lidských zdrojů 117.Přístupy ke strategickému řízení lidských zdrojů 118.Realizace strategického řízení lidských zdrojů 121.8.Strategie lidských zdrojů 123.Definování strategií lidských zdrojů 123.Účel 123.Rozdíl mezi strategickým řízením lidských zdrojů a strategiemi lidských zdrojů 124.Typy strategií lidských zdrojů 124.Kritéria efektivní strategie lidských zdrojů 127.9.Vytváření a realizace strategií lidských zdrojů 129.Tvrzení týkající se procesu vytváření 129.Úrovně strategického rozhodování 130.Strategické možnosti a volby 131.Přístupy k vytváření strategie lidských zdrojů 131.Metodologie vytváření strategie 136.Provádění strategického zkoumání a posuzování 137.Sestavení strategie 138.Realizace strategií lidských zdrojů 138.10.Politika řízení lidských zdrojů 141.Co je to politika lidských zdrojů? 141.Proč je třeba mít politiku lidských zdrojů? 141.Je třeba, aby měla politika lidských zdrojů formální podobu? 141.Oblasti politiky lidských zdrojů 142.Formulování politiky lidských zdrojů 148.Uskutečňování politiky lidských zdrojů 148.11.Řízení lidských zdrojů založené na schopnostech 151.Typy schopností 152.Soustavy schopností 153.Důvody pro používání schopností 155.Šíře uplatnění schopností 155.Používání schopností 156.Vytváření soustavy schopností 157.Definování odborných schopností 159.Klíče k úspěchu při používání schopností 159.Emoční inteligence 160.12.Řízení znalostí 161.Definice řízení znalostí 161.Pojetí znalostí 162.Účel a význam řízení znalostí 163.Přístupy k řízení znalostí 163.Systémy řízení znalostí 164.Problémy řízení znalostí 165.Přispění personálního útvaru k řízení znalostí 166.13.Analýza rolí, schopností a dovedností 171.Analýza rolí 171.Obsah profilu role 174.Analýza schopností 175.Analýza dovedností 180.ČÁST III. PRÁCE A ZAMĚSTNÁVÁNÍ LIDÍ 183.14.Povaha práce 185.Co to je práce? 185.Teorie práce 185.Faktory práce související s organizací 187.Měnící se způsoby práce 189.Nezaměstnanost 190.Postoje k práci 190.Pocit pohody spojený s prací 190.15.Zaměstnanecký vztah 193.Pojetí zaměstnaneckého vztahu 193.Povaha zaměstnaneckého vztahu 193.Základna zaměstnaneckého vztahu 194.Definování zaměstnaneckého vztahu 195.Význam pojetí zaměstnaneckého vztahu 195.Změny v zaměstnaneckém vztahu 195.Řízení zaměstnaneckého vztahu 196.Důvěra a zaměstnanecký vztah 197.16.Psychologická smlouva 201.Definice psychologické smlouvy 201.Význam psychologické smlouvy 202.Povaha psychologické smlouvy 203.Jak se vytvářejí psychologické smlouvy 204.Měnící se povaha psychologické smlouvy 205.Stav psychologické smlouvy 206.Vytváření a udržování pozitivní psychologické smlouvy 207.Stav psychologické smlouvy v roce 2004 208.ČÁST IV. CHOVÁNÍ V ORGANIZACI 209.17.Charakteristiky lidí 211.Individuální rozdíly 211.Postoje 215.Vlivy působící na chování při práci 215.Teorie atribuce - jak posuzujeme lidi 215.Orientace lidí týkající se práce 216.Role 217.Důsledky pro personalisty 218.18.Motivace 219.Proces motivace 219.Typy motivace 220.Teorie motivace 221.Teorie instrumentality 223.Teorie zaměřené na obsah (teorie potřeb) 223.Teorie zaměřené na proces 224.Herzbergův dvoufaktorový model 227.Vztah mezi motivací, spokojeností s prací a výkonem 228.Spokojenost s prací 228.Motivace a peníze 231.Motivační strategie 232.19.Oddanost a angažovanost 233.Pojetí oddanosti a angažovanosti 233.Oddanost organizaci 234.Vlivy působící na oddanost a spokojenost pracovníků 239.Angažovanost 241.20.Jak organizace fungují 243.Výchozí úvahy 243.Teorie organizace 243.Struktura organizace 246.Typy organizace 247.Procesy probíhající v organizaci 249.21.Kultura organizace 257.Definice 257.Problémy s pojetím 258.Význam kultury 258.Vytváření kultury organizace 259.Rozmanitost kultury 259.Složky kultury 259.Klasifikace kultury organizace 262.Hodnocení kultury organizace 263.Posuzování klimatu v organizaci 264.Vhodná (přiměřená) kultura 265.Podpora, posilování a změna kultury 265.ČÁST V. ORGANIZACE, VYTVÁŘENÍ A ROZVOJ 269.22.Vytváření organizace 271.Proces organizování 271.Cíl 272.Posuzování organizace 272.Analýza organizace 273.Diagnóza organizace 273.Plánování organizace 275.Odpovědnost za vytváření organizace 275.23.Vytváření pracovních míst a rolí 277.Pracovní místa a role 277.Faktory ovlivňující vytváření a podobu pracovních míst 278.Vytváření pracovních míst 279.Obohacování práce 281.Autonomní týmy 281.Systém vysoce výkonné práce 282.Vytváření rolí 283.24.Organizační rozvoj, změna a transformace organizace 285.Co je to organizační rozvoj? 285.Rozvoj organizace 286.Řízení změny 290.Transformace organizace 296.Procesy rozvoje a změny 298.ČÁST VI. ZABEZPEČOVÁNÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ PRO ORGANIZACI 301.Definice zabezpečování lidských zdrojů 301.Zabezpečování lidských zdrojů pro organizaci a řízení lidských zdrojů 301.Program 303.25.Plánování lidských zdrojů 305.Úloha plánování lidských zdrojů 305.Cíle plánování lidských zdrojů 309.Proces plánování lidských zdrojů 309.Strategie zabezpečování lidských zdrojů 311.Plánování pomocí scénáře 312.Odhady budoucí potřeby lidských zdrojů 312.Odchody pracovníků z organizace 314.Plánování činností 320.Příspěvek personálního útvaru k plánování lidských zdrojů 325.26.Řízení talentů 327.Definice řízení talentů 327.Složky řízení talentů 328.Vytváření skvělého pracoviště 330.Strategie získávání 331.Strategie stabilizace 332.Řízení kariéry 335.Řízení talentů pro vzdělané pracovníky 340.Řízení talentů v praxi 342.27.Získávání a výběr pracovníků 343.Proces získávání a výběru 343.Definování požadavků 343.Přilákání uchazečů 347.Inzerování 348.E-recruitment neboli získávání pracovníků pomocí počítačových sítí 353.Využívání externích služeb (outsourcing) 355.Vzdělávací zařízení 356.Dotazníky pro uchazeče o zaměstnání 357.Třídění uchazečů 358.Metody výběru pracovníků 360.Typy pohovorů 361.Assessment centre 361.Grafologie 362.Volba metod výběru pracovníků 363.Zlepšování efektivnosti získávání a výběru 364.Reference, vzdělání a nabídky 364.Závěrečné fáze 366.28.Výběrové pohovory 369.Účel 369.Výhody a nevýhody pohovorů 370.Povaha výběrového pohovoru 370.Organizace pohovorů 371.Příprava 372.Časový rozvrh 373.Plánování a strukturování (členění) pohovorů 373.Přístupy k výběrovému pohovoru 374.Postup při pohovoru - zahájení a zakončení 377.Postup při pohovoru - pokládání otázek 377.Dovednosti potřebné k vedení výběrového pohovoru 383.Závěry vyplývající z pohovorů 384.Co by se v souvislosti s pohovorem mělo a co nemělo dělat 385.29.Výběrové testy 387.Psychologické testy: definice 387.Účel psychologických testů 387.Charakteristiky dobrého psychologického testu 387.Typy testů 389.Interpretace výsledků testů 392.Volba testů 392.Použití testů při výběru pracovníků 393.30.Uvádění nových pracovníků do organizace 395.Definice uvádění pracovníka do organizace 395.Proč je péče věnovaná uvádění pracovníků do organizace důležitá 395.Přijetí pracovníka 397.Dokumentace pracovníka 397.Uvádění pracovníků do podniku (celopodniková orientace) 398.Uvádění pracovníků do útvaru / na pracoviště (útvarová orientace) 398.Formální informační kurzy pro nové pracovníky 399.Obsah 400.Vzdělávání nových pracovníků při výkonu práce 400.31.Uvolňování lidí z organizace 401.Obecné úvahy 401.Propouštění z důvodu nadbytečnosti 403.Umísťování pracovníků propouštěných z důvodu nadbytečnosti.(outplacement) 406.Ukončení pracovního poměru z jiných důvodů 407.Pracovníci odcházející z vlastní vůle 410.Penzionování 410.ČÁST VII. ŘÍZENÍ PRACOVNÍHO VÝKONU 411.32.Základy řízení pracovního výkonu 413.Definice řízení pracovního výkonu 413.Cíle řízení pracovního výkonu 413.Charakteristiky řízení pracovního výkonu 414.Pochopení řízení pracovního výkonu 414.Hlavní principy řízení pracovního výkonu 416.Hodnocení pracovního výkonu a řízení pracovního výkonu 416.Pohledy na řízení pracovního výkonu 417.3.Proces řízení pracovního výkonu 419.Řízení pracovního výkonu jako proces 419.Řízení pracovního výkonu jako cyklus 419.Dohody o pracovním výkonu 420.Řízení pracovního výkonu během roku 423.Zkoumání a posuzování pracovního výkonu 423.Klasifikace pracovního výkonu 426.Jak zacházet s pracovníky s nedostatečným výkonem 429.Zavádění řízení pracovního výkonu 430.34.Třistašedesátistupňová zpětná vazba 433.Definice třistašedesátistupňové zpětné vazby 433.Použití třistašedesátistupňové zpětné vazby 434.Důvody pro třistašedesátistupňovou zpětnou vazbu 434.Třistašedesátistupňová zpětná vazba - metodologie 435.Vytváření a realizace 436.Třistašedesátistupňová zpětná vazba - výhody a nevýhody 437.Třistašedesátistupňová zpětná vazba - kritéria úspěchu 439.ČÁST VIII. ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ 441.35.Strategický rozvoj lidských zdrojů 443.Definice strategického rozvoje lidských zdrojů 443.Cíle strategického rozvoje lidských zdrojů 443.Složky rozvoje lidských zdrojů 444.Rozvoj lidských zdrojů a řízení lidských zdrojů 444.Proces učení / vzdělávání a rozvoje 444.Strategie pro rozvoj lidských zdrojů 445.Filozofie rozvoje lidských zdrojů 446.36.Učení probíhající v organizaci a učící se organizace 447.Učení probíhající v organizaci 447.Učící se organizace 450.37.Jak se lidé učí 453.Definice učení 453.Proces učení 453.Teorie učení 454.Styly učení 455.Učení se učit 456.Křivka učení 456.Motivace k učení 458.Důsledky teorií a koncepcí učení 458.38.Vzdělávání a rozvoj 461.Vzdělávání 461.Rozvoj 470.Výcvik 473.39.E-learning 481.Co je to e-learning? 481.Cíl e-learningu 481.Technologie e-learningu 482.Proces e-learningu 482.Argumenty svědčící pro e-learning 484.Vytváření procesů e-learningu 485.40.Rozvoj manažerů 489.Cíle rozvoje manažerů 489.Rozvoj manažerů - potřeby a priority 489.Požadavky, povaha a prvky rozvoje manažerů 490.Aktivity rozvoje manažerů 491.Přístupy k rozvoji manažerů 492.Emoční inteligence a vůdcovské kvality 497.Odpovědnost za rozvoj manažerů 498.41.Formulování a realizace strategií vzdělávání a rozvoje 501.Argumenty ve prospěch vzdělávání 501.Vytváření kultury vzdělávání 502.Identifikace potřeb vzdělávání 503.Plánování a realizace programů vzdělávání a rozvoje 505.Vyhodnocování vzdělávání 507.ČÁST IX. ODMĚŇOVÁNÍ PRACOVNÍKŮ 513.42.Řízení odměňování 515.Definice řízení odměňování 515.Cíle řízení odměňování 515.Filozofie řízení odměňování 516.Prvky řízení odměňování 517.Celková odměna 519.Model celkové odměny 522.Řízení odměňování ředitelů a vyšších exekutivních pracovníků 523.Řízení odměňování pracovníků prodeje 524.Odměňování manuálních pracovníků 526.43.Strategické řízení odměňování 529.Definice strategie odměňování 529.Proč mít strategii odměňování? 529.Struktura strategie odměňování 530.Obsah strategie odměňování 532.Základní zásady 533.Vytváření strategie odměňování 533.Složky efektivní strategie odměňování 534.Priority strategie odměňování 535.Příklady strategií odměňování 535.Realizace strategie odměňování 539.Strategie odměňování a schopnosti liniových manažerů 540.44.Hodnocení práce 541.Definice hodnocení práce 541.Analytické hodnocení práce 542.Neanalytické (sumární) hodnocení práce 544.Výskyt hodnocení práce 547.Hodnocení práce pomocí počítačů 547.Kritéria volby 548.Důvody pro a proti hodnocení práce 550.Vytváření bodovacího systému hodnocení práce 551.45.Analýza tržních sazeb (mzdová šetření) 559.Účel 559.Pojem tržní sazby 559.Požadované informace 559.Porovnávání prací 560.Prezentace údajů 560.Zdroje informací 560.46.Struktury stupňů a mzdové / platové struktury565.Definice struktury stupňů 565.Definice mzdové / platové struktury 565.Hlavní zásady struktur stupňů a mzdových / platových struktur 566.Typy struktury stupňů a mzdové / platové struktury 566.Vytváření struktury stupňů a mzdové / platové struktury 574.47.Zásluhové odměňování 579.Definice zásluhové odměny 579.Výskyt zásluhového odměňování 579.Povaha individuální zásluhové odměny 580.Individuální zásluhová odměna jako motivátor 580.Argumenty pro a proti individuálnímu zásluhovému odměňování 581.Alternativy k zásluhovému odměňování 583.Kritéria úspěšnosti 583.Odměna podle výkonu 584.Odměna podle schopností 585.Odměna podle přínosu 586.Odměna podle dovedností 587.Odměna podle délky zaměstnání 589.Volba přístupu 590.Připravenost na individuální zásluhové odměňování 590.Vytváření a realizace individuálního zásluhového odměňování 592.Týmové odměňování 592.Celopodnikové systémy odměňování 593.48.Zaměstnanecké výhody, penze a příplatky 595.Zaměstnanecké výhody 595.Zaměstnanecké penzijní systémy 596.Příplatky a jiné dávky pracovníkům 599.49.Řízení systémů odměňování 601.Rozpočty a prognózy odměn 601.Hodnocení systému odměňování 602.Provádění mzdových úprav 603.Kontrola 606.Postupy při odměňování 607.Odpovědnost za odměňování 608.Komunikace s pracovníky 609.ČÁST X. ZAMĚSTNANECKÉ VZTAHY 611.Definice zaměstnaneckých vztahů 611.Struktura části 612.Dodatek překladatele 612.50.Rámec zaměstnaneckých vztahů 613.Prvky zaměstnaneckých vztahů 613.Kolektivní pracovní vztahy jako soustava pravidel 614.Typy ustanovení a pravidel 614.Kolektivní vyjednávání 615.Unitaristické a pluralistické názory 616.Slaďování a smiřování zájmů 617.Individualismus a kolektivismus 617.Dobrovolnost a její ústup 618.Přístup řízení lidských zdrojů k zaměstnaneckým vztahům 618.Kontext kolektivních pracovních vztahů 620.Vývoj kolektivních pracovních vztahů ve Velké Británii 620.Strany v kolektivních pracovních vztazích 623.Úloha personálního útvaru v zaměstnaneckých vztazích 626.51.Procesy zaměstnaneckých vztahů 627.Politika zaměstnaneckých vztahů 627.Strategie zaměstnaneckých vztahů 630.Atmosféra zaměstnaneckých vztahů 632.Uznávání a neuznávání odborů za partnera 633.Podoba kolektivního vyjednávání 634.Neformální procesy v zaměstnaneckých vztazích 638.Další rysy kolektivních pracovních vztahů 639.Řízení podniku, v němž existují odbory 641.Řízení podniku, v němž neexistují odbory 642.52.Vyjednávání a smlouvání 645.Povaha vyjednávání a smlouvání 645.Vyjednávání 645.Dovednosti vyjednávat a smlouvat 651.53.Hlas pracovníků 653.Pojetí hlasu pracovníků 653.Zapojování a participace 653.Účel hlasu pracovníků 653.Výraznost hlasu pracovníků 654.Faktory ovlivňující volbu přístupu 655.Formy hlasu pracovníků 655.Participace prostřednictvím představitelů 655.Řešení problémů zdola nahoru 656.Společné konzultace 656.Zjišťování názorů pracovníků (ankety) 657.Systémy získávání zlepšovacích návrhů od pracovníků 658.Plánování hlasu pracovníků 659.54.Komunikace 661.Oblasti a cíle komunikace 662.Komunikační strategie 663.Systémy komunikace 664.ČÁST XI. OCHRANA ZDRAVÍ, BEZPEČNOST PŘI PRÁCI A PÉČE.O PRACOVNÍKY 669.55.Ochrana zdraví a bezpečnost při práci 671.Řízení ochrany zdraví a bezpečnosti při práci 671.Význam ochrany zdraví a bezpečnosti na pracovišti 672.Výhody ochrany zdraví a bezpečnosti při práci na pracovišti 672.Politika ochrany zdraví a bezpečnosti při práci 673.Hodnocení rizik 674.Audity ochrany zdraví a bezpečnosti při práci 676.Inspekce bezpečnosti práce 677.Programy ochrany zdraví 678.Zvládání stresu 679.Prevence nehod 680.Měření a ukazatele v oblasti zdraví a bezpečnosti práce 680.Sdělování potřeby lepších postupů v oblasti ochrany zdraví a bezpečnosti.při práci 681.Vzdělávání v oblasti ochrany zdraví a bezpečnosti při práci 682.Organizace ochrany zdraví a bezpečnosti při práci 682.56.Péče o pracovníky 685.Proč poskytovat tyto služby? 685.Jaký druh služeb péče o pracovníky? 686.Individuální služby pracovníkům 687.Služby skupinové péče o pracovníky 689.Poskytování služeb péče o pracovníky 690.Vnitropodnikové konzultační služby 690.Programy pomoci pracovníkům 690.ČÁST XII. POSTUPY A PROCEDURY V ZAMĚSTNÁVÁNÍ LIDÍ.A INFORMACE V ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ 693.57.Zvyklosti a postupy v oblasti zaměstnávání lidí 695.Náležitosti a podmínky pracovní smlouvy 696.Klauzule týkající se mobility 697.Postup při převádění pracovníků na jinou práci (jiné pracoviště) 697.Postup při povyšování pracovníků 698.Pružné pracovní režimy 699.Řízení přítomnosti v práci 700.Stejná příležitost 702.Otázka etnických menšin 703.Řízení rozmanitosti 704.Ochrana osobních údajů 705.Sexuální obtěžování 706.Kouření na pracovišti 707.Užívání škodlivých látek při práci 708.Šikana, tyranizování 708.AIDS 709.Používání e-mailu 709.Rovnováha mezi pracovním a nepracovním životem 709.58.Postupy v řízení lidských zdrojů 713.Projednávání stížností 713.Disciplinární řízení 715.Záležitosti týkající se pracovního výkonu 717.Postupy související s propouštěním z důvodu nadbytečnosti 718.59.Počítačové personální informační systémy 723.Výhody počítačového personálního informačního systému 723.Strategie týkající se personálních informací 723.Funkce počítačového personálního systému 724.Technická infrastruktura 725.Hodnocení rysů systému 725.Efektivní systém 726.Problémy a jejich řešení 726.Vytváření informačního systému 727.Aplikace 730.Audit systému 736.Příloha 737.Příklad průzkumu názorů 737.Literatura 739.Rejstřík 769.

Reklama

Reklama