Analýza obsahu mediálních sdělení

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Sociologie, politika

Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Sociologie, politika

Popis

Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.Dátum vydania: 17.10.2011Vydanie: 3.Väzba: brožovanáISBN: 978-80-246-1980-4Strán: 150.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Sociologie, politika, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Sociologie, politika.

Reklama