Krize

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Sociologie, politika

Bývalý ministr zahraničních věcí USA a nositel Nobelovy ceny za mír z roku 1973 je autorem více než desítky publikací, a přesto jeho poslední dílo, které nese podtitul Anatomie dvou hlavních krizí zahraniční politiky, se od jeho předchozích prací výrazně liší; jde o zcela originální zpracování dvou klíčových ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Sociologie, politika

Popis

Bývalý ministr zahraničních věcí USA a nositel Nobelovy ceny za mír z roku 1973 je autorem více než desítky publikací, a přesto jeho poslední dílo, které nese podtitul Anatomie dvou hlavních krizí zahraniční politiky, se od jeho předchozích prací výrazně liší; jde o zcela originální zpracování dvou klíčových událostí - války na Středním východě v říjnu roku 1973 a závěrečné fáze vietnamské války, tj. stažení amerických jednotek z území Indočíny, jež se odehrálo mezi 27. březnem a 29. dubnem 1975. Henry A. Kissinger poprvé zveřejnil záznamy telefonických rozhovorů, které vedl během krizí mj. s americkým prezidentem Nixonem (později i s Fordem) a s významnými členy Kongresu, ale rovněž s představiteli arabských států, s ministerskou předsedkyní Izraele Goldou Meierovou, s velvyslancem Sovětského svazu Dobryninem, s vysokými vojenskými důstojníky armády USA a s dalšími osobnostmi, které se účastnily těchto dramatických dnů a podílely se na konečném výsledku obou krizÍ. Telefonické rozhovory se tu stávají pozoruhodným obrazem jedné tváře diplomacie a fakt, že americký Úřad pro národní bezpečnost dal souhlas k jejich uveřejnění teprve po téměř třiceti letech (v USA vyšly v roce 2003 a 2004), napovídá, že jejich význam byl zcela mimořádný. Čtenáři nabízejí nejenom vzrušující čtení, oproštěné od únavných politických analýz, ale také zajímavé povahové charakteristiky jednotlivých aktérů - samozřejmě včetně autora samého.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Sociologie, politika, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Sociologie, politika.

Reklama