Elektronická kniha - autor Jan Divecký, 80 stran.V publikaci s podtitulem Kalendářem od Pesachu do Purimu naleznete přehled všech významných svátků, objasnění jejich kořenů a ukotvení v příbězích Tóry. Nechybí vysvětlení principu židovského kalendáře a jeho srovnání s kalendářem křesťanským a muslimským.
Elektronická kniha - autor Pavel Maršálek, 88 stran.Kniha seznamuje čtenáře s principy pohybové aktivity po akutních srdečních příhodách.Význam cvičení je mnohem širší než jen cesta ke zhubnutí. Existují důkazy, že pohyb působí příznivě na celkový metabolismus, na srdce a oběh i tam, kde k žádnému významnému ...
Elektronická kniha ze série Edice Jóga a východní spiritualita, autor Svámí Muktánanda, Adi Da, 30 stran.Přímé zkušenosti mistrů z praxe stezky jsou vždy poučné a inspirativní. O to více, jedná-li se o přímé vedení žáků mistry. Například rozhovory s Ramanou Mahárišim jsou nepřekonatelnou studnicí praktických ...
Elektronická kniha - autor Jan Bydžovský, 144 stran.Kniha ve stručnosti rozebírá diferenciální diagnostiku 21 nejčastějších nespecifických obtíží (bolest hlavy, bolest břicha, zvracení, změna frekvence stolice, krvácení do GIT, vykašlávání krve, bolest dolní části zad, bolest na hrudi, srdeční arytmie, ...
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, 190 stran.Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 116 stran.Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv ...
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran.Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány ...
Elektronická kniha - autor Jiří Svejkovský, 136 stran.Dokument připomíná některá známá fakta, ale obsahuje i dosud nezveřejněné podrobnosti o tom, jakým způsobem se televizní pracovníci podíleli na informacích o vývoji politických událostí v letech 1968 a 1969.Autor jako jeden z dosud žijících televizních ...
Elektronická kniha - autor Miloš Velemínský, 112 stran.Publikace je určena především rodičům, ale i začínajícím pedagogům, vychovatelům apod. Ve svých ordinacích ji mohou využít i dětští lékaři a dětské sestry, když s touto problematikou seznamují rodiče. Popisované symptomy zatěžují velmi často nejenom ...
Elektronická kniha - autor Miloslav Martínek, 128 stran.Po celá staletí se snažili jednotliví mořeplavci i celé výpravy proniknout do polárních končin na severu i na jihu Země. Hledali podél severoamerického pobřeží cestu do Číny a Japonska, podobně jako na jih od Ohňové země hledali bájnou zemi na jižní ...
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 200 stran.Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive.způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní ...
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran.Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a ...
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 190 stran.Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční ...