Autor : doc. JUDr. Jan Pichrt Ph.D., JUDr. Jakub Morávek, Radim Boháč, Popis : V roce 2019 se na Právnické fakultě Univerzity Karlovy uskutečnila v pořadí třetí (závěrečná) konference v rámci výzkumného projektu "Sdílená a kolaborativní ekonomika – sdílený právní problém?", letos příznačně pod názvem ...
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném ...
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá ...
Co je skutečným pramenem prudkého růstu životní úrovně v posledních dvou stoletích? Co odlišuje úspěšné firmy od neúspěšných? Proč se některým rozvojovým zemím daří dohánět náskok vyspělého světa, zatímco jiné setrvávají v chudobě navzdory tomu, jak důsledně se řídí radami uznávaných ekonomických expertů ...
Unikátní ekonomický komiks o přínosu otevřených hranic a ekonomické migrace obyvatel Země, jehož autorem je Bryan Caplan, jeden z nejpopulárnějších ekonomů současnosti a autor bestsellerů Mýtus racionálního voliče, Selfish Reasons to Have More Kids a The Case Against Education. Spojil se v něm se Zachem ...
Bratislava v Európe a Európa v Bratislave v 18. a 19. storočí. Rozpráva o histórii Slovenska a okolitých štátov, Maďarska, Rakúska, Česka a čiastočne Poľska, pretože Bratislava vždy bola mestom na hranici, priesečníkom, v ktorom sa odrážajú dejiny veľkej časti Európy.Kniha sa začína v časoch osvietenstva, ...
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně ...
"Cože, lobbista? Čím se tedy skutečně živíte?" "Lze to vůbec dělat poctivě?" "A je to legální?” "Poprvé v životě potkávám lobbistu". Podobně začínala řada autorových rozhovorů s novináři, podnikateli, manažery, studenty, akademiky i dalšími lidmi s jinak širokým rozhledem. Po kratší konverzaci přišel ...
Zbavte se strachu a zbohatněte. Bojíte se investovat? Pokud jste například narazili na nekalé praktiky finančního trhu nebo jen potřebujete plně pochopit funkci akciového trhu, tak je tato kniha právě pro vás. Plně a čtivě vás zasvětí do principů akciového trhu, ale i do jeho krizí a propadů. Právě jim ...
Kniha – autor Jiří G.K. Ševčík, 84 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá. Výzkumná činnost autora je zaměřena na separační analytické metody, obzvláště plynovou chromatografii a automatizaci a v.
2017. The Truth Revealed about Business Risk covers the ten most interesting business topics in interviews with expert advisors. Through the experiences and advice given in this book, entrepreneurs will learn, in a simple and effective way, how to avoid t.
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Kniha – autor Adéla Souralová; Vendula Chalánková, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá.Co mají společného miniškolky, hotely pro psy, hodinoví manželé, agentury poskytující péči o seniory, děti či domácnost? Jedná se o subjekty prodávající služby ještě donedávna vykonávané z lásky – rozuměj ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
Kniha - autor Michal Haňdiak, 196 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá Problematika riadenia rozvoja ľudských zdrojov bola, je a vždy bude aktuálna, pretože ide o fenomén zásadného významu pre zabezpečenie úspešného ekonomického a spoločenského rozvoja. Monografia bola spracovaná na báze systematického ...
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů ...
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní zájem a zároveň jim bez váhání poskytovat zpětnou ...