Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí ...
Kniha rozebírá dřevní peletu hlavně z pohledu nové evropské legislativy, protože za 10 let šel vývoj na trhu i z pohledu požadavků na kvalitu neobyčejně dopředu. Autor seznamuje odbornou veřejnost i laické čtenáře, uživatele toho paliva, se znalostmi a zkušenostmi o vlastnostech pelet a zaměřuje se přímo ...
Podtitul knihy – Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci "tvůrčích podnikatelských nápadů", která vnáší revoluční změnu do pojetí úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob využívá široké ...
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:.obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy.marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní ...
Alexandru Winslowovú opustila matka, keď mala sedem rokov. Útechu našla v knihách a neskôr aj pri písaní vlastných príbehov. Už ako dieťa zvládla mrazivú kriminálnu novelu s prepracovanou zápletkou, čo len dokazovalo jej výnimočný talent, ale nie vždy sa stretlo s pochopením okolia. V štrnástich rokoch ...
.p.Intenzivní kurz vedení lidí vám představí snadný způsob jak rychle zlepšit vaše manažerské dovednosti. Kniha je napsána stylem, který nemá nic společného s tradičními "suchými" kurzy. Jak říkají sami autoři: "buďte připraveni učit se, ale také se bavit." Kniha obsahuje 150 cvičení a technik, jež vám ...
.p.Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí:./p.p.br ...
Barrister a Principal; ISBN: 80-86598-35-7; Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího.
Příručka určená k vedení účetnictví v průběhu roku 2000 a ke zpracování daňového přiznání za rok 2000, tzn. v prvním čtvrtletí roku 2001. Vede podnikatele od prvotního rozhodnutí o zahájení podnikatelské činnosti přes ohlášení živnosti a přihlášení na finančním úřadě a v pojišťovnách. Podrobně se zabývá ...
Z obsahu :ZÁKLADNÉ POJMY A PRÍSTUPY K DEFINOVANIU KVALITYZNAKY KVALITY VÝVOJ ZABEZPEČOVANIA KVALITY ...
Zavedená a úspěšná obchodní značka (či "brand") je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo ...
"Milí čitatelia, činnosti, ktoré sa prelínajú naším životom, či pracovným alebo súkromným, majú veľa spoločného s obchodnými činnosťami. To ma viedlo k tomu, aby som sa zamyslela nad vývinom obchodu od jeho histórie až po súčasnosť a nad perspektívami, ktoré sa črtajú pre ďalšie generácie. Samozrejme, ...
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov (predmetov dlhodobej spotreby) ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, ...
Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou špičkových organizácií – konkurenčný boj núti čoraz viac podnikateľov zaoberať sa systémom manažérstva kvality (napr. normy ISO radu 9000) a zaviesť ich do praxe. V poslednom období však v súvislosti s manažmentom kvality nastal výrazný ...
.p.V publikaci naleznete:./p.p.vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků.br /.charakteristiku inovačního podnikání.br /.jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu.br /.informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách.br /.případové studie a profily českých inovačních ...
Autorka čitateľom odhaľuje pozadie a dôsledky zdánlivo prirodzenej a obecne prijímanej skútočnosti, že "značkový" tovar je lepší - a teda podstatne dražší - ako ten "bežný". Popisuje históriu brandingu, tj. budovanie pozície značky, vo svete obchodu a reklamy, jeho výhodnosť oproti iným metódam propagácie ...
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek ...
Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je ...
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil ...
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul ...