Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak ...
Filtry v době digitální fotografie? Jistě! A hned ve dvojím provedení: před objektivem a digitální při zpracování snímků v počítači. Použití filtrů představovalo vždy určitý předěl oddělující běžné fotografy od těch zasvěcených. S příchodem digitální fotografie a zpracováním snímků na počítači se použití ...
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení ...
Ve své knize Douglas Rushkoff zkoumá, jak se z korporací, původně abstraktních právních entit, stala skutečnost, která dominuje současnému životu, a to zdaleka ne jen v ekonomickém ohledu. Korporativismus a jeho ideologie prostoupily všechny aspekty občanského života, obchodu i kultury.Život, s. r. o. ...
Znečištění ovzduší se dotýká každého jedince. Více než čtvrtina obyvatel České republiky žije v oblastech, kde jsou pravidelně překračovány nejvýše přípustné koncentrace prachových částic v ovzduší. Dlouhodobé vystavení znečištěnému ovzduší vede k onemocněním srdce, cév, nemocím dýchacího ústrojí a ke ...
O tajemství úspěchu, ale i o často strastiplné cestě na vrchol podnikatelského nebe, se s Vámi v této knize podělí 22 českých či u nás působících společností. Patří mezi špičky svého oboru v českém, evropském či dokonce celosvětovém měřítku. Jejich zakladatelé, majitelé a ředitelé svět velkého byznysu, ...
Odhalte tajemství úspěšného vedení týmu na dálku prostřednictvím konkrétních příkladů a inovativních rad. Chcete se dozvědět, jak porozumět emocím svých kolegů? Jak udržet blízký kontakt a motivaci v týmu, který se osobně schází jen zřídka? To vše a mnohem více najdete v této inspirativní knize, která ...
Publikace se ve svém čtvrtém vydání jako jediná na trhu nejen podrobně zabývá pravidly návrhu směrnice o společném konsolidovaném základu daně, ale taktéž upozorňuje na jeho nejasnosti a úskalí. Čtvrté vydání v reakci na světovou ekonomickou a finanční krizi a její dopady do daňové politiky EU navíc ...
Nevycházíte se svým šéfem? Řekneme vám, proč to mezi vámi "neklape". Máte nového šéfa a nechcete nic pokazit? Poradíme vám, jak na to. Inspirujte se příběhy ze života a zjistěte, co zafungovalo jinde. Tato kniha vnese do vašeho vztahu se šéfem nové podněty a pomůže vám, aby se vám společně lépe pracovalo. ...
Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky rozebírá také aktuální judikaturu. Kniha tak bude vítaným pomocníkem personalistům ...
Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, ...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou ...
Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci. Pomocí konkrétních technik a rozborů reálných situací se naučí nastavit smysluplnou ...
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních ...