Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky jejich života, politických či náboženských zvláštností. Naopak ti, kteří ...
We all want to be healthier, stronger and live longer, but what really works? From stress to saturated fats, HIIT to HRT, veganism to vitamins, This Book Could Save Your Life debunks the fads and explores the real science of better health. What''s the best way to lose weight (and keep it off)? How can ...
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? Seznámili se s podstatou controllingu a interního ...
Kniha uznávaného marketingového praktika určená pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace. Na řadě příkladů úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů autor ukazuje ...
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich ...
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické ...
Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl ...
Kniha týmový koučink nabízí ucelený pohled na práci s týmy a skupinami metodou koučinku. Téma týmový koučink bylo v dosavadní literatuře zpracováno pouze jako část náležející k práci s týmem, teambuildingem a rozvojem týmu. Autorka se zabývá nejen technikami, ale hlavně podstatou práce s týmem – jak ...
Kniha Realita masmédií je dalším příspěvkem Niklase Luhmanna k teorii sociálních systémů, kterou tento německý sociolog ve svých dřívejších pracích aplikoval například na sféry ekonomie, politiky, vědy, práva či umění.Masmédia představují v Luhmannově pojetí jeden ze zásadních systémů moderní společnosti, ...
Kniha patří mezi největší manažerské klasiky (13 mil. výtisků, překlad do 37 jazyků). Na příběhu mladého manažera, který hledá moudrost a poučení a je zklamán standardním manažerským světem, autoři rozvíjejí svůj revoluční koncept minutového vedení a manažerské filozofie, jejichž součástí jsou minutové ...
Průvodce podnikatelskou činností fyzických a právnických osob účtujících v podvojném účetnictví. Vede podnikatele od prvotního rozhodnutí o zahájení podnikatelské činnosti přes sepsání společenské smlouvy a zapsání do obchodního rejstříku až po ukončení podnikatelské činnosti. Přílohou je daňový platební ...
''An entertaining guide to economics by a former adviser to Barack Obama that uses the lessons of the music business to explain what is happening in the rest of the world'' The Times, Books of the Year ''A key voice on a vast array of economic issues for more than two decades'' Barack Obama ''An absolutely ...
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o zlatě. Juraj Karpiš, autor populární knihy o finanční krizi Špatné peníze (v orig. Zlé peniaze), vás krok po kroku provede důvody a technickými aspekty spoření kupní síly ve zlatě. Zlato je unikátní pojistkou proti špatným politickým, ekonomickým a finančním scénářům. ...
Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o analýzu rozhodovacích procesů ve sportu, management sportovních klubů, využití sportovních dat, informační technologie či právní a další aspekty probírané ...
Kniha českého ekonoma, vysokoškolského pedagoga a politika je určena nejširší veřejnosti, všem, kteří chtějí vědět, kam mizí české peníze. I jen příležitostný čtenář se ve čtivém a vtipném vyprávění dozví praktické informace o mnoha základních věcech: Co jsou vlastně peníze? Co ještě je a co už není ...
Učebnice, z pera špiček v oboru, přináší komplexní vhled do problematiky pojištění od teorie pojištění, přes právní rámec, risk management v pojišťovnictví, zajištění až po základní druhy pojištění. Kapitoly Pojištění vozidel, Pojištění majetku a Pojištění odpovědnosti za škody přinášejí podrobné informace ...
According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, one in nine Americans works in sales. Every day more than fifteen million people earn their keep by persuading someone else to make a purchase. But dig deeper and a startling truth emerges:.Yes, one in nine Americans works in sales. But so do the other ...
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Působil v ní jako ředitel zpravodajství a dlouhá léta moderoval politický diskusní pořad Sedmička. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční ...