Kniha - autor Marek Pavlík, 224 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života ...
Autor : Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Popis : Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. ...
Visual thinking is hot! Agile, scrum, lean-startup and design thinking are widespread examples of new methods using visual thinking in their way of working. We see walls full of epics, stories, tasks and colored post-its. Companies are changing and in order to adapt to these quickly changing circumstances ...
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá ...
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních ...
Obsahově jedinečná kniha se zabývá novým, dynamicky se rozvíjejícím oborem – interní komunikací. Podává systematický pohled na celou problematiku a přináší i řadu praktických případů z praxe, na kterých ukazuje, jak je interní komunikace důležitá a co všechno se může stát, když nefunguje. "Interní komunikace ...
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století. Zároveň dokazuje, že zástupci americké administrativy úmyslně manipulovali s médii, aby rizika jaderného zbrojení bagatelizovali, ...
Nobody has everything they need, all the time - so how can we make do with what we have? Economics is all about understanding the choices we make to solve this problem. With bright infographics, this informative book describes why markets are so important, how businesses work out what to sell, and how ...
Marketing dokáže podstatným způsobem ovlivnit lidské chování. Proto by ti, kteří zadávají a vytvářejí marketingové kampaně, měli jednat maximálně obezřetně a zodpovědně. Tak by se dal parafrázovat citát, který jsme si dovolili použít na začátku této knihy. O tom, že marketing dokáže přimět lidi dělat ...
Může se nám zdát, že jedna krize střídá druhou, ale bez ohledu na to, co se děje okolo nás, musíme vycházet se zaměstnanci a pracovat. Jak zvládnout lidi v krizovém období? Jak je motivovat? Co dělat, když panikaří? Jak je usměrnit? V této knize najdete zkušenosti manažerů a vedoucích pracovníků, jež ...
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobni značku z nuly na sto. Vysvětlí Vam, proč je budování osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat.
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová, Vydavateľ: Grada, Väzba: Knihy viazané, Počet strán: 240, Rok vydania: 2021 Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní ...
Kniha – autor Charles Wheelan, 342 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odhalená ekonomie je patrně po letech první kniha na toto téma, nad níž laik nezačne zívat hned po třetí stránce. Charles Wheelan čtivě a srozumitelně vysvětluje ne vždy jednoduché ekonomické jevy a zákonitosti. Dozvíme se, ...
According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, one in nine Americans works in sales. Every day more than fifteen million people earn their keep by persuading someone else to make a purchase. But dig deeper and a startling truth emerges:.Yes, one in nine Americans works in sales. But so do the other ...
Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený ...
Kniha je cílena na jedno téma - tím je světová hospodářská krize a její zákonitý důsledek-nezaměstnanost. Toto téma představuje největší světový ekonomický problém současnosti. Kniha není o finanční bankovní krizi, není o dluhové krizi, i když tato témata spolu souvisí. Kniha obsahuje následující okruhy ...
Ve čtrnáctém vydání praktické, osvědčené publikace autor na 154 přehledných schématech názorně "zobrazuje" zákon o DPH. Úplné znění platné k 1. 7. 2017 je tak ojedinělým způsobem doplněno o přehledy paragrafů zákona, čímž získáváte neocenitelného pomocníka. Aktuální vydání reaguje na změny schváleného ...
Potřebujete získat praxi při řešení různých účetních operací? Kniha nabízí vybrané účetní případy z praxe podnikatelského subjektu členěné podle jednotlivých účtových skupin. U každé účtové skupiny jsou uvedeny základní charakteristiky, navrhované syntetické účty, nejčastější souvztažné operace a názorné ...