Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
Extrémne vlastníctvo – strhujúce rozprávanie s presvedčivou inštruktážou a možnosťou priamej aplikácie núka priam prevratne nový spôsob vedenia podnikov a súčasne vyzýva vedúcich pracovníkov na všetkých postoch, aby naplnili svoje poslanie: viedli a víťazili.DVAJA V BOJOCH OSTRIEĽANÍ DÔSTOJNÍCI Z TÍMOV ...
Kniha čtivou formou popisuje ekonomické jevy a opatření, která se v roce 2020 objevila po celém světě, aniž byly dostatečně zváženy jejich ekonomické dopady. Pomůže také čtenáři pochopit, proč vybraná opatření nefungují tak, jak by si zákonodárci přáli, nebo co motivuje jedince jednat v rozporu s omezeními.
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou ...
Motivací autorů pro vznik této monografie byla snaha o otevření nového pohledu na vnímání reality, v jehož centru je koncept bezpečného rozvoje regionu, dát impuls k utváření způsobu pojetí a chápání tohoto jevu a současně začít s vymezováním jeho konstrukčních principů. Jak totiž zdůrazňuje i název ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně, reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž prostorové, sociální, politické, kulturní, environmentální, právní a informační souvislosti podnikání ...
Moderní učebnice managementu pro střední školy. Zadání Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu "do života". Zabývá se ...
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními ...
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost. Využijte knihu ve své podnikatelské praxi. Vždyť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním ...
TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání" a ještě si celý ten proces skvěle užívali.Kniha je určena ...
Kniha - autor Ladislav Kareš; Petra Krišková, 156 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Autori sa v predloženej publikáciám venujte jednotlivým medzinárodným audítorským štandardom, ktore ŠÚ organickú Súčasti metodiky auditu. Vychádzajú pritom z ich oficiálneho prekladu, ktory zabezpečila slovenský ...