Národní účetnictví umožňuje číselně popsat cestu od výroby k bohatství - od ukazatele produkce k ukazateli čistého jmění. Podstata základního konceptu národního účetnictví, jakkoli se detailně dotýká klíčových prvků a ukazatelů hospodářství a v jistém smyslu je i určitou analogií účetních principů používaných ...
Práce se zabývá jedním z nejvýznamnějších prvků finančního uspořádání Spolkové republiky Německo - finančním vyrovnáním. Jeho hlavním úkolem je vyrovnat rozdílné finanční síly jednotlivých spolkových zemí. Finanční vyrovnání se děje především na základě přerozdělení daňových výnosů (z daně z příjmu fyzických ...
Publikace je praktickým průvodcem čtenáře, který se dostává do styku se správcem daně. Kniha nabízí maximální přehlednost a srozumitelnost. Úvodní kapitoly se věnují základům daňového řádu a daňového řízení. Autoři se věnují obvyklým situacím vzešlým jak z iniciativy správce daně (daňová kontrola, exekuce), ...
Dostane se vám do rukou snad jeden z nejlepších návodů v dějinách strukturního prodeje. Podnětný materiál, shromážděný Donem Faillou, vám ukáže způsob, jak lze váš stroj dobře a úspěšně řídit. Don Failla je sám velmi úspěšný v organizaci mlm iNTERNATIONAL, Inc. a pracoval na svých "Napkin Presentations", ...
Autor : Jana Hrbková, Popis : Na trhu ojedinělá publikace, vytvořená především pro exaktně uvažující techniky, přibližuje podstatu a souvislosti tří důležitých společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie. Nové vydání je kompletně aktualizováno a doplněno kupříkladu o problematiku tržních ...
V podmínkách vysoce konkurenčního prostředí hledají podniky cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, posílit svou konkurenceschopnost a také atraktivitu pro potenciální zákazníky. Jedním z kritérií důvěryhodnosti podniku pro zákazníky jsou dobře fungující podnikové procesy, tj. fungující systémy řízení. ...
Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model ...
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé přesvědčování, propagování a prodávání. Tato dovednost je jádrem každé transakce ...
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech ...
Kniha - autor Marek Pavlík, 224 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace se věnuje řízení regionů a spolupráci všech zainteresovaných skupin s cílem kvalitnějšího života v regionech a zvýšení jejich konkurenceschopnosti: Přibližuje metody hodnocení ukazatelů kvality života ...
Autor : Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Popis : Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. ...
Jedinečné zpracování problematiky dph pro praxi v komentářích a na příkladech. Tato publikace nabízí čtenářům úplné znění zákona o DPH s navazujícím komentářem, odkazy na související ustanovení a praktické příklady. Publikace je stále jedinou na trhu, která názorným způsobem, a to na grafech, ilustracích ...
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective ...
Visual thinking is hot! Agile, scrum, lean-startup and design thinking are widespread examples of new methods using visual thinking in their way of working. We see walls full of epics, stories, tasks and colored post-its. Companies are changing and in order to adapt to these quickly changing circumstances ...
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá ...
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních ...
Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?" Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetluje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti ...