Len máloktorá vec vie ľudí zaujať viac ako peniaze. Vychádzajúc z ekonomickej teórie ide o jediný statok, ktorý nedokáže nikdy u ľudí vyvolať pocit uspokojenia potreby. Akékoľvek množstvo peňazí totiž vlastníme, vždy by sme chceli mať ešte viac. Podoba peňazí sa časom menila. Pôvodne to boli úžitkové ...
Z pera poprednej slovenskej a v zahraničí uznávanej odborníčky D. Nováčkovej vzišla učebnica, ktorá obsahuje ekonomické slobody vnútorného trhu Európskej únie so zreteľom na zmeny, ktoré priniesla Lisabonská zmluva. Učebnica obsahuje základné pojmy, inštitúty a súvislosti, ktoré tvoria základnú teóriu ...
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními ...
Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se nakonec umělá inteligence jako Skynet ve filmu Terminátor? ...
Zoner Photo Studio X je aplikace pokrývající téměř všechny potřeby fotografa při práci s digitální fotografií, od stažení do počítače přes komplexní správu snímků nejen na počítači, ale i na vzdálených úložištích, až po různé možnosti publikování a sdílení snímků. Velmi rozsáhlá nabídka nástrojů, filtrů ...
Při současném rozmachu mediálních a kulturálních studií míváme občas ve zvyku pozapomínat na "tradiční" ohniska oborového zájmu: dominance televize či internetu jako kdyby přehlušovala rozhlas a klasická tištěná média přesouvala do zaprášených regálů "toho, co již pominulo" a "toho, co právě pomíjí". ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
Současné podnikatelské prostředí je nejen velmi turbulentní a náročné, ale je především, díky světové globalizaci, mnohonárodnostní. Je to pro náš svět dobře, nebo špatně? Na jedné straně se otevírá řada možností, modernizují se veškeré činnosti a svět se sbližuje prostřednictvím znalostí, dovedností ...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou ...
Autor : doc. JUDr. Jan Pichrt Ph.D., JUDr. Jakub Morávek, Radim Boháč, Popis : V roce 2019 se na Právnické fakultě Univerzity Karlovy uskutečnila v pořadí třetí (závěrečná) konference v rámci výzkumného projektu "Sdílená a kolaborativní ekonomika – sdílený právní problém?", letos příznačně pod názvem ...
Čtvrté, výrazně přepracované a doplněné vydání publikace Fyzické osoby a daň z příjmů se zaměřuje na řešení různých situací při uplatnění daně z příjmů fyzických osob v podmínkách roku 2021 na základě přijatých legislativních opatření. Vybrána jsou nejčastěji diskutovaná témata, u kterých dochází velmi ...
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru "Jak z dobré firmy udělat skvělou" přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou ...
Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími investory. Přesto však v každém slově rezonuje více než osmnáctiletá ...
Kniha - autor Markéta Šichtařová; Vladimír Pikora, 248 stran, česky Tato kniha vysvětluje, jak si naspořit a jak investovat, abychom šli do důchodu s plnou kapsou. Na střadatele se valí čím dál víc nebezpečí: Inflace, rostoucí dluhy vlád, zvyšování daní, stále větší regulace, přibývající zákazy… V takovém ...
Kam mizí vaše peníze - Jak si vytvořit dostatečnou finanční rezervu - Martina Valachová, Vydavateľ: Grada, Väzba: Paperback, Počet strán: 232, Rok vydania: 2021 * Potřebujete zjistit, kam mizí vaše peníze? * Býváte týden před výplatou téměř vždy bez peněz? * Chcete méně pracovat a více našetřit? * Znáte ...
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor je věnován i psychologii ...
Tato publikace pojednává o nepodmíněném základním příjmu, který se stává stále více diskutovaným tématem jak mezi vědci, tak mezi občany a politiky, kteří je zastupují. Téma se stále více dostává ta.
Publikace rozebírá různé druhy poskytovaných zaměstnaneckých benefitů jak z hlediska pracovněprávních předpisů, tak zejména z hlediska daňového řešení těchto benefitů na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele. Obsahuje i způsob zdanění zaměstnanců a aplikaci daňového řádu ve znění účinném od 1. ...
Nic nemůže být objektivnější než čísla a statistika. Nebo ne? Život v moderní společnosti si nelze představit bez čísel a statistik. Koronavirová krize tuto skutečnost jen podtrhla: každodenní starosti i mezinárodní dohody se odvíjely od aktuálních počtů nakažených, míry proočkovanosti či reprodukčního ...