Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou ...
Co je skutečným pramenem prudkého růstu životní úrovně v posledních dvou stoletích? Co odlišuje úspěšné firmy od neúspěšných? Proč se některým rozvojovým zemím daří dohánět náskok vyspělého světa, zatímco jiné setrvávají v chudobě navzdory tomu, jak důsledně se řídí radami uznávaných ekonomických expertů ...
Možná byste rádi měli větší přehled v podnikatelských formalitách a principech, ale nejste ochotni se brodit se slovníkem cizích slov skrze bichle plné paragrafů a teorie. Pak právě z těchto důvodů jsou tady Pravidla podnikání do kapsy. Během chvíle získáte odpovědi na otázky jako: Na co se v podnikání ...
Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky, nástroje a dovednosti, jež by jim pomohly při každodenním vedení lidí. V knize se dozvíte, proč je pro manažery užitečné ...
Nová monografie Uvádění začínajících učitelů do praxe mateřských škol cílí na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Právě tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako další typy škol nemají ani ty mateřské žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických ...
Druhýí svazek knihy navazuje na předchozí autorovu práci Ekonomie přírodních národů, tentokrát se však zaměřil na Český lid, což je nejen historické vymezení předmětu zájmu, ale také hold etnologickému časopisu s tímto názvem, který vychází od roku 1891. Jestliže v ekonomii přírodních národů šlo především ...
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší ...
Tato nová příručka vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodáváte svoji firmu. Pomůže vám vyprávět příběh, kterým někoho přesvědčíte, aby se s vámi podílel na realizaci vaší vize. Kniha ...
Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. ...
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z ...
Tato kniha vám bude průvodcem džunglí finančního světa, dá vám nahlédnout pod pokličku finančních produků a připraví vás na jednání s finančními poradci a bankéři. S lehkostí objevíte principy finančních produktů a jak se při jejich výběru vyvarovat nejčastějších chyb. Naučíte se rozumět nabídkám a budete ...
Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře seznamuje a vysvětluje, jak je aplikovat v praxi. ...
Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy ...