Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než dvacetileté investiční kariéry, vám ho pomůže zvládnout. Investování do akcií je založeno na jednoduchých myšlenkách. Autor s nimi čtenáře seznamuje a vysvětluje, jak je aplikovat v praxi. ...
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro ...
Kniha přístupnou a vtipnou formou poukazuje na skutečnost, že práce tradičně vykonávaná ženami je v naší společnosti nedoceněna, mimo jiné proto, že není zohledněna při výpočtech hlavních ekonomických ukazatelů. Autorka v knize podniká putování za člověkem ekonomickým, od jeho zrodu až po poslední globální ...
''An entertaining guide to economics by a former adviser to Barack Obama that uses the lessons of the music business to explain what is happening in the rest of the world'' The Times, Books of the Year ''A key voice on a vast array of economic issues for more than two decades'' Barack Obama ''An absolutely ...
Mať účtovné predpisy pokope má nesporné výhody pre každého, kto s nimi pracuje. Tento zámer zhmotňuje nová publikácia, ktorá obsahuje úplné znenie účtovných predpisov v aktuálnom znení na rok 2016, pričom novely účinné od 1. januára 2016 sú zvýraznené. Právny stav publikácie je k 31. marcu 2016 a obsahuje ...
How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered in order to generate trust and a willingness to collaborate. Combining cutting-edge science, ...
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací ...
Osvědčený a plně aktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům. Poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politickoekonomických souvislostech ...
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori ...
Zákon o elektronické evidenci tržeb s praktickým komentářem pro zvládnutí problwmatiky v pěti minutách, uživatelské rady a tipy pro gastronomické provozy a ubytovací zařízení, informace o souvisejích novelách daňových zákonů. Publikace shrnuje základy k tématu elektronické evidence tržeb pro podnikatele, ...
New York Times Bestseller. The latest groundbreaking tome from Tim Ferriss, the best-selling author of The 4-Hour Workweek. From the author: "For the last two years, I''ve interviewed nearly two hundred world-class performers for my podcast," The Tim Ferriss Show. The guests range from super celebs (Jamie ...
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, ...
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena ...
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Publikace je rozšířena o nové trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, ...
Kniha uznávaného marketingového praktika určená pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace. Na řadě příkladů úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů autor ukazuje ...
Statistická regulace procesu (SPC) je běžnou součástí řízení kvality. Cílem SPC je dosáhnout stavu, kdy je proces na takové úrovni, že je zajištěna shoda produktů s požadavky zákazníka, a na této úrovni proces udržet. Nejrozšířenějším nástrojem jsou klasické Shewhartovy regulační diagramy, které však ...
Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž ...
Kniha - autor Jitka Skalická; Eva Vašková Čejková, 200 strán, česká, pevná bez lesklého krytu Kniha Evy Vašková Čejková je sprievodcom pre každého, kto sa rozhodol kráčať vlastnou cestou a uspieť. Nazerá pod pokrievku podnikania v Čechách, ponúka kritické hodnotenie úspechu, ale aj neúspechu a prehier, ...
16. vydání této publikace, na kterou se dlouho čekalo z důvodů koronavirové krize, obsahuje všechna novelizovaná ustanovení k 1. 9. 2020 a reaguje tak na změny Evropských směrnic, upravující harmonizovaný postup u DPH. Jedná se zejména o zavedení nových pojmů (plnění), která v našem zákoně o DPH dosud ...
Kniha – 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Třetí vydání dlouhodobě připravovaného komentáře zcela změnilo původní podobu, především co se týká obsahu. V publikaci je kladen největší důraz na vyjasnění problémů, které se vyskytly v průběhu účinnosti právních předpisů v oblasti práv na označení ...