Autor : Niall Ferguson, Druh sortimentu : Kniha, Název : The Ascent of Money, Jazyk : Angličtina, Počet stran : 546.
WINNER OF THE FT &,amp, MCKINSEY BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARD''Deeply researched and highly entertaining.'' The Times''Lively and revealing.'' Economist''Clear-eyed and objective.'' New York Times The inside story of the how Instagram took over the world. Drawing on interviews with all the key ...
90% of all startups fail. But why? For the past decade, this is a question that Tom Eisenmann has tried to answer. Focusing his research and his MBA class at Harvard University on the mistakes and missteps of entrepreneurs, for the first time, he reveals his findings, and - most importantly - how you ...
Centrum pro ekonomiku a politiku vydává svůj jubilejní stý sborník v němž se věnuje Bankovní unii. Část A přináší texty ze semináře "Bankovní unie - morální hazard evropských rozměrů?" z 29. října 2012. Viceguvernér České národní banky Vladimír Tomšík argumentuje, že ani v případě bankovní unie neplatí, ...
SuperHubs is a rare, behind-the-scenes look at the global financial system and the powerful personal networks through which it is run, at the centre of which sit the Elites - the SuperHubs. Combining an insider''s knowledge with principles of network science, Sandra Navidi offers a startling new perspective ...
The subject of "design thinking" is the rage at business schools, throughout corporations, and increasingly in the popular press-due in large part to the work of IDEO, a leading design firm, and its celebrated CEO, Tim Brown, who uses this book to show how the techniques and strategies of design belong ...
You don''t need to be university educated, have money, be creative, or even have an idea to get rich. You just need to be willing to break the rules. How to be a Capitalist Without Any Capital will teach you how to be a modern opportunist - investor, entrepreneur, or side hustler - by breaking these ...
The authors claim to show how lean thinking with a new definition of value can breathe life into a company or economic activity, doubling productivity and sales whilst stabilizing employment, by providing a step by step plan based on in depth studies of fifty lean companies around the world.
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance ...
Aukce jsou důležitým tržním mechanismem, vyrovnávajícím poptávku a nabídku po zboží a službách. Dobrá aukční teorie umožňuje nalézt rozdíl mezi úspěšnými a katastrofálními aukcemi, popularita aukcí a požadavky elektronického obchodu vedou ke zvýšenému zájmu o vývoj komplexních modelů obchodování. Kniha ...
Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj na etymológiu slova hovorca a na vymedzenie pozície hovorcu v systéme masmediálnej komunikácie. Poskytuje odpovede na otázku, kto je hovorca, ale aj na vývoj ...
Kniha – autor Stanislav Háša, 80 stran, česky, polotuhá flexo Kdy se budete těšit na pondělí? Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený. ...
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století. Zároveň dokazuje, že zástupci americké administrativy úmyslně manipulovali s médii, aby rizika jaderného zbrojení bagatelizovali, ...
Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení ...
A revolutionary new method to make every business more productive – as used by Amazon, Google and the FBI. Work. You’re doing it wrong. Do you ever worry that you never get as much done as you want to? Or that your projects encounter insurmountable problems before they even get started? Or that your ...
Kniha přináší soubor základních i pokročilých technik a postupů používaných v ekonometrické analýze časových řad. Kniha klade důraz na umožnění efektivního použití popsaných technik v aplikovaném ekonomickém výzkumu. Toho je dosaženo tím, že teoretické základy popsané ekonometrie jsou prezentovány spolu ...
Státní regulace dodavatelských řetězců se stala aktuálním tématem na české politické scéně. Jedním z problémů při prosazování regulační politiky je zdůvodnění uvažovaných opatření z hlediska ekonomické teorie. Kniha přináší podrobnou mikroekonomickou analýzu tržní neefektivnosti, způsobené přítomností ...
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné koncovky. Inspirativní příručka, která ...
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených postupů dokážete jednoduše "cvičit" s druhými při prodeji.rozměry: 205,0 x 145,0počet.