Elektronická kniha - autor Jan Jirák, Barbara Köpplová, 416 stran.Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace ...
Kniha se zabývá teoretickými základy postupů statistické indukce, které čtenáři umožní lépe porozumět statistickým metodám, aktivně je aplikovat a správně interpretovat jejich výsledky. Podrobně jsou zkoumány především odhady parametrů (bodové i intervalové) a testování statistických hypotéz. První kapitola ...
Základní kurs obchodní angličtiny je určen všem, kdo si chtějí doplnit obecnou znalost tohoto jazyka tak, aby se mohli s jistotou pohybovat ve světě obchodu. V 16 kapitolách a Epilogu budete sledovat život v anglické fi rmě očima jejího zaměstnance. Frank u firmy nastoupí na místo manažera jako stážista ...
Kniha - autor Vladimír Vojík, 264 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá O důležitosti MSP a jejich podpory i v ČR svědčí značná aktivita MPO ČR, které každoročně mapuje situaci MSP a vytvořilo a pravidelně aktualizuje Koncepci podpory MSP. Z této koncepce vyplývá, že v období let 2007–2013 nabídne ...
Titul podává ucelený přehled právní úpravy obchodování na kapitálovém trhu a fungování trhů, vypořádacích systémů, evidence cenných papírů a podmínek pro vydávání a veřejné nabízení cenných papírů. Kniha obsahuje jedinečný přehled judikatury, výkladových stanovisek a metodických materiálů, které byly ...
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas. Dozviete sa, ako: o napísať ...
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori ...
Publikace je psána v českém jazyce, s překladem do jazyka německého. Je určena pro účetní pracovníky, auditory, poradenské organizace, jazykové a ekonomické školy, studenty a pedagogické pracovníky ekonomických škol, organizace zabývající se zpracováním softwaru pro účetnictví, jakož i pro pracovníky ...
Peniaze nehrajú len svoju klasickú úlohu v bežnej domácnosti, ale aj úlohu oveľa väčšiu, silnejšiu - národohospodársku. Peniaze ovládajú svet, ale kto ovláda peniaze? Ako ich získať? Odpovede sú mnohoraké: požičať si, investovať, zobrať si úver. Každá z týchto činností je spojená so získavaním konkrétneho ...
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům ...
Elektronická kniha - autor Eva Jelínková, 256 stran.Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? ...
Publikace přináší podrobné pojednání o nesporném soudnictví v České republice, a to jak o jeho teoretickoprávních východiscích, tak o jeho konkrétní aktuálně platné a účinné právní regulaci. Rozsáhlé a komplexní zpracování jednotlivých řízení, která jsou v současné době upravena v zákonu č. 292/2013 ...
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá.Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového ...
Kniha - autor Margareta Křížová, 160 stran, česky.a 25 let v byznysu jsem zjistila to, co miliony lidí přede mnou. Život je jízda nahoru a dolů. A v podnikání to platí dvojnásob. Nikdy nejste dole tři sta let, ale budete dole dlouho, pokud nezvednete zadek z gauče. V téhle knížce najdete zážitky z mého ...
Národní účetnictví umožňuje číselně popsat cestu od výroby k bohatství - od ukazatele produkce k ukazateli čistého jmění. Podstata základního konceptu národního účetnictví, jakkoli se detailně dotýká klíčových prvků a ukazatelů hospodářství a v jistém smyslu je i určitou analogií účetních principů používaných ...
Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních ...
Kniha - autor Michael Wogerbauer; Petr Píša; Claire Madl, 385 stran, česky, Pevná s přebalem lesklá Kniha a knižní trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovských proměn, jimiž procházela habsburská monarchie od nástupu Marie Terezie až do revolučního roku 1848. Monografie Na cestě k "výborněˇ zřízenému ...
Kniha - Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboru - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá.Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy ...