Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze počínaje exkurzem do nejstarší žurnalistiky psané přes zpravodajství agenturní, audiovizuální, ...
V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast, kterou se chceš zabývat celý život, která tě naplňuje, ...
Tato kniha je zčásti osobní zkušeností a zčásti také finanční strategií, která je platná pro každého. Vytvoří vám mapu vašich přání a možností, které se k sobě nakonec přiblíží tak, že si budete moci dopřát, cokoliv chcete. Vyberte si, jestli chcete vybudovat svůj vlastní podnik, nebo být na vrcholu ...
Bankovní tajemství je institutem, který poskytování služeb bankami doprovází již odedávna. Přestože je obecně známým institutem, jeho zákonná definice, včetně úpravy průlomů do bankovního tajemství, není ucelená. V posledních letech prodělává jeho podoba a možnosti průlomů do něj vlivem mnohdy protichůdných ...
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobni značku z nuly na sto. Vysvětlí Vam, proč je budování osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat.
WINNER OF THE FT &,amp, MCKINSEY BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARD''Deeply researched and highly entertaining.'' The Times''Lively and revealing.'' Economist''Clear-eyed and objective.'' New York Times The inside story of the how Instagram took over the world. Drawing on interviews with all the key ...
Hard work is irrelevant. Be radically honest. Adequate performance gets a generous severance. And never, ever try to please your boss. These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning ...
Nové, rozšířené a revidované vydání publikace Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku II se věnuje fenoménu kreativních průmyslů a kreativní ekonomiky. Nabízí čtenářům - kromě náhledu do historického vývoje konceptu od druhé světové války po současnost - základní přehled o obsahovém vymezení ...
Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor při výběru společníka a na co nesmíte zapomenout při řízení zaměstnanců. ...
Juraj Karpiš sepsal mnohovrstevnatou publikaci, která zahrnuje informace z oblasti měnové teorie a hospodářské politiky s odbočkami do metodologie ekonomické vědy, politické filosofie, teorie úroku, dějin ekonomického myšlení a historie měnových doktrín. Knihu plnou poznání, knihu poučnou a zároveň poutavou. ...
"Až na Měsíc!" je okřídlené zvolání běžné mezi komunitou kryptosvěta. V přeneseném smyslu vyjadřuje ambice nového finančně-technického odvětví a ukazuje na potenciál tohoto sektoru. Jeden z největších odborníků na svět kryptoměn v České republice Václav Holler přináší nejprve v obsáhlém rozhovoru a poté ...
Tato kniha je o krizích. Propad kvůli pandemii se liší od finanční krize, a ta zase jen zdánlivě připomíná horečku, během níž se prodávaly tulipány za cenu rodinných domů. Většina krizí ale má něco společného — jsou důsledkem vyfouknutí bublin, které předtím někdo nafoukl. Tato kniha popisuje příběhy ...
Publikace provede čtenáře systémem veřejných financí v České republice v jejich reálném projevu v běžné ekonomické a sociální praxi. Pozornost je nejdříve věnována veřejným příjmům (zvláště daním), veřejným výdajům a rozpočtové soustavě v její jednotnosti. Speciální místo ve výkladu má státní rozpočet ...