Chytře vedená prodejna

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Info v obchodě Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Anotace: Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Anotace: Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří?" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály. Z obsahu: O autorovi 9 Poděkování 11 Řekli o knize 12 Úvod k tomuto vydání 13 Jak tuto knihu co nejlépe využít13 Předmluva 15 Ach ten internet. 15 Základní otázky 16 Je to složité? 16 Jádro pudla 17 Hvězdné obsazení přímo na prodejní ploše 17 První část - Vy Pěkně od začátku 19 1. Co vlastně chcete? 21 1.1 Plánovat další postup znamená jednat 22 1.2 Opravdová vášeň z nás dělá mistry v oboru 23 2. Pozdvihněte se nad průměr 25 3. V jednoduchosti je krása 27 3.1 Rozhovor moc nestojí, ale má velkou cenu 28 4. Nabalování sněhové koule 31 4.1 Praktický průzkum prodejen 32 4.2 V terénu 35 4.3 Jak přeměnit poznatky v činy 35 Druhá část - Tým Když se postaráte, abychom byli spokojení, budeme vám na oplátku vydělávat. 37 5. A co základní nosná myšlenka? 39 5.1 Diferenciace 40 5.2 Vaše základní myšlenka 46 6. Jak budovat vynikající týmy 47 6.1 Umění vést 48 6.2 Proč se zabývat budováním skvělého týmu? 49 6.3 A proč ne? 50 6.4 Od služeb k zisku 51 6.5 Tři základní kameny 53 6.6 Hodnoty 54 6.7 Útěk ke kvalitě 58 6.8 Vlastnictví - hodnota omylů 61 6.9 Chování 64 6.10 Jak zvládnout projevy uznání 64 7. Jak probudit lidi 67 7.1 Motivace 67 7.2 Finanční odměna - Ach ty peníze. 68 7.3 Předpokládané sankce: Bič místo cukru 68 7.4 Sebeúcta: Jednejte se mnou jako s dospělým 70 7.5 A teď úsměv - využití nepeněžních odměn 74 7.6 Pracovní porady týmu 77 8. Pokaždé o trochu lépe 79 8.1 Nápady 80 8.2 Statistiky jsou slepé aneb past přesného měření 80 8.3 Řiďte se citem 82 8.4 Prostor pro zlepšení 83 Třetí část - Zákazník Postarejte se, abych byl spokojený, a já vám dám svoje peníze 89 9. U vás je radost nakupovat! 91 9.1 Vynikající služby zákazníkům 91 9.2 Skvělé okamžiky 96 9.3 Čtyři pravidla, jak zlepšit výsledky 105 10. Cena a hodnota 111 10.1 Nízké ceny každý den 111 10.2 Když je sleva vaší vlajkovou lodí 113 10.3 Ale tahle planeta patří i mně aneb náklady konzumu 116 11. Bez podpory prodeje, jako byste ani nebyli 119 11.1 28 způsobů podpory prodeje 119 11.2 Plánovací pomůcka pro podporu prodeje 128 12. Marketing pro normální lidi 131 12.1 Krátce k reklamě 131 12.2 Jak na marketing 132 12.3 Základy databázového marketingu 137 12.4 Sledování a měření 140 Čtvrtá část - Prodejna Postarejte se, aby byla skvělá, a zákazníci budou utrácet. 141 Základ 142 13. Objevování 143 13.1 Okamžik objevu 143 13.2 Výhody tvorby formátů na základě objevu 144 13.3 Tradiční objev opírající se o propagaci 145 13.4 Objev opírající se o službu 147 13.5 Objev opírající se o výrobek 149 13.6 Objev opírající se o formát 151 14. Prodej jako obdivuhodná divadelní inscenace 157 14.1 My, krtci a netopýři 157 14.2 Základní pravidla prodejního divadla 160 14.3 Předváděcí divadlo - nedoceněná genialita televizních prodavačů 164 15. Detail, detail, detail - prostředí prodejny 167 15.1 Dívejte se a vnímejte 168 15.2 Výlohy 168 15.3 Tranzitní zóna 169 15.4 Nákupní košíky 170 15.5 Propagační místa 170 15.6 Zadní stěna prodejny 171 15.7 Pokladna 171 15.8 Impulzivní nákupy 172 15.9 Průhledy prodejnou 172 15.10 Popisy 172 16. A závěrem. Jak jsme se dostali až sem 175 16.1 Opravdové počátky 176 16.2 Králové maloobchodu 180 Epilog: Takže to je všechno? 187 Další aktivity spojené s touto knihou 187 Příloha I Vaše role a tato kniha 189 Příloha II Akční plán 192 Příloha III V terénu 194 Příloha IV Knížky pro maloobchodníky 196 O autorovi: Richard Hammond mluví sám o sobě jako o maloobchodníkovi s hrdostí. Má za sebou více než dvacet pět let zkušeností, a přesto ho to den co den baví. Hammond vyvinul praktický přístup zaměřený na řešení problémů a vytváření skvělé maloobchodní zkušenosti. Jeho konzultantská společnost tento přístup pomáhá aplikovat celé škále klientů počínaje prodejnou potravin v Kazachstánu až po značky módního oblečení ve Švédsku a velké obchody a značky ve Velké Británii. Kontakt na Richarda Hammonda je richard@smart-circle.com.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama