Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech. Kniha přiblíží nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových ...viac
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech. Kniha přiblíží nejpodstatnější současné proudy ve vědeckém myšlení o počítačových hrách v rámci tzv. herních studiií.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.