Management budoucnosti

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Vezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing knihu jedné z našich největších osobností managementu prof. Jaroslava A. Jiráska "Management budoucnosti (řízení z prvního sledu)". Autor do knihy, určené k přemýšlení, vtělil své mnohaleté zkušenosti z oblasti řízení. V knize spojuje minulost se současností a ukazuje směry, kudy se ubírá nebo bude ubírat management budoucnosti. Osmnáct kapitol pojednává o různých aspektech managementu (konkurenčnost, podniková strategie, inovace, společnost znalostí, jakost, marketing, cena, náklady, Corporate Governance, korupce, organizace podniku, lidé v podniku atd.) a přináší mnoho podnětů a zkušeností pro ty, kteří chtějí lépe řídit. Zvláště v dnešní, globalizované společnosti, je komplexní myšlení o souvislostech managementu nejen potřebné, ale přímo nezbytné.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama