Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje ...viac
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu.Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu.Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.Dátum vydania: 25.6.2010Edícia: Beckovy Ekonomické učebniceVydanie: 2., prepracované a doplnenéVäzba: brožovanáISBN: 978-80-7400-115-4Strán: 528Formát (mm): 110x165.
Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.