Marketing očima světových marketing manažerů

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul ...viac

Je nám líto. Tento produkt neni aktuálně v nabídce žádného e-shopu na Pricemánii.

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: * pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů * pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: * co je hodnota a co předmět marketingu * jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování * jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí * čím se vyznačuje globální marketing * která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi * proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat * jak a proč nakupují organizace * co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky * jak vyvíjet nové produkty * že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější * čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty * jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka * v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing * co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky * proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový * jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci * jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama