Štěstí doručeno

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce "sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce "sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu. V knize se dozvíte: - Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty kandidátů - Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů - Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplnném podnikání - Jak vybudovat unikátní firemní kulturu - Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti - Co je to lidské štěstí a jak ho nalézt v práci - Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce - Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat - Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému úspěchu - Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči 5 důvodů proč přečíst: 1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník, operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují. 2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce ("start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání. 3. Možná pochopíte, co je to štěstí a jak to osobní skloubit s pracovním. 4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak vybudovat jedinečnou firemní kulturu. 5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu."Držíte v rukou další naši ekologickou knihu. Vytiskli jsme ji na recyklovaný eco papír s EU certifikací. Použili jsme nízkomigrační barvy, které prý není problém olíznout. Šili jsme místo lepení a abychom se vyhnuli dalšímu lepení, obálku jsme nechali oddělenou od vnitřku knihy." Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama