Ticho

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Kolik skutečných introvertů znáte? Odpověď vás možná překvapí. V kultuře, která nás od základní školy až po byznys vychovává k týmové práci, je vše nastavené pro úspěch extrovertů. Až díky této knize získali ti tiší svou mluvčí: Susan Cainovou. Její čtivý, důkladný a překvapivý text o tiché síle introvertů ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Kolik skutečných introvertů znáte? Odpověď vás možná překvapí. V kultuře, která nás od základní školy až po byznys vychovává k týmové práci, je vše nastavené pro úspěch extrovertů. Až díky této knize získali ti tiší svou mluvčí: Susan Cainovou. Její čtivý, důkladný a překvapivý text o tiché síle introvertů se stal velice rychle bestsellerem a autorka celebritou. Je to paradox, když sama o sobě prohlašuje, že je introvertem? Kniha je důkladným rozborem, polemikou, ale také docela praktickým návodem, jak oběma typům povah usnadnit soužití. Autorka dokládá, jak schopnosti introvertů, včetně vůdčích, bývají v éře ideálu extraverze přehlíženy, podceňovány a systematicky potlačovány, a zabývá se zkoumáním dalekosáhlého dopadu upřednosťování extrovertů. Současně pátrá po nejnovějších poznatcích v oboru psychologie a neurovědy, s cílem odhalit překvapivé rozdíly mezi extroverty a introverty. Kniha poodhalí například svět Harvard Business School – současné bašty extraverze, dovede nás na přímo neuvěřitelný seminář Tonyho Robbinse, který by překvapil i většinu extrovertů, a seznámí nás s méně známou stránkou řady osobností, jakými jsou Mahátma Gándhí, Eleanor Rooseveltová a Dale Carnegie. Seznámí nás také s mnoha introverty úspěšnými v oborech, kde byste je nečekali. V knize se dozvíte: Introverti jsou lidé, kteří raději poslouchají než mluví, raději čtou než chodí na večírky. Rádi tvoří, ale nenávidí self-promotion, a raději pracují sami než brainstormují v týmu. Přestože jsou nálepkováni jako ti tiší, ve skutečnosti jim vděčíme za řadu přínosů naší kultuře: od Van Goghových slunečnic po vynález osobního počítače. Podle Susan Cainové je introvertů mezi námi až třetina. Prokazuje, že základní hodnota dnešní podnikatelské kultury, tedy týmová spolupráce, může být překážkou inovace, když přehlíží sílu tichých myslitelů. Susan Cainová poskytuje introvertům nedocenitelné rady, například: - kdy a jak má smysl se ve svém projevu a působení na ostatní inspirovat extraverzí, - proč introverti ve vedoucích rolích bývají úspěšní, v čem tkví jejich síla, - jak se lépe vypořádat s rozdíly mezi introverty a extroverty na pracovišti,
 - jak řešit rodinné neshody mezi partnery způsobené "nesouladem povah",
 - jak podpořit introvertní děti a co by pro ně naopak mohlo být nebezpečné.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama