Veřejné finance - vybrané problémy

Jiní zákazníci nakoupili v:
Cena: Ihned Do obchodu

Doporučujeme: Top 20 produktů z kategorie Obchod, reklama, marketing

Již čtvrt století odborníci i laická veřejnost u nás používají termín veřejné finance a řadu dalších s ním souvisejících pojmů (veřejné výdaje a příjmy, deficit, veřejný dluh apod.). Politici a média nás přímo zahlcují nespočetnými informacemi o nebezpečí v této oblasti a o hrozících problémech, ať už ...viac

Nejoblíbenější produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

Již čtvrt století odborníci i laická veřejnost u nás používají termín veřejné finance a řadu dalších s ním souvisejících pojmů (veřejné výdaje a příjmy, deficit, veřejný dluh apod.). Politici a média nás přímo zahlcují nespočetnými informacemi o nebezpečí v této oblasti a o hrozících problémech, ať už hypotetických, či reálných. Co se však z mediálních debat či politických půtek vytrácí, je význam a účel veřejných financí, rozbor příčin a důsledků jejich existence, hlubší analýza jejich dopadů. A o tom kniha pojednává. Je určena všem, kdo chtějí vědět víc o tom, proč jsou ukládány a vybírány daně, jak je s prostředky daňových poplatníků zacházeno, kdo rozhoduje o veřejných příjmech, výdajích, deficitu či dluhu a čím se při tom řídí, kdo nese větší část daňového břemene a kdo to nakonec všechno zaplatí. To jsou otázky, na které autorka hledá odpovědi se znalostí současné teorie a praxe veřejných financí. Vysokoškolákům určitě přijde vhod struktura knihy, kde kromě sedmi kapitol první (meritorní) části najdou v repetitoriu otázky k opakování (v druhé části knihy) a výkladový slovník základních pojmů na jejím konci. Kniha pomůže čtenářům vytvořit si základní představu o veřejných financích a vzbudit zájem o studium dalších témat a problémů.

Reklama

brand name

Prohlédněte si další Obchod, reklama, marketing, nejprohlíženější produkty N/A nebo nejlevnejší Obchod, reklama, marketing.

Reklama