Okay.sk recenze

OKAY Elektrospotrebiče - eshop a sieť 40 predajní kompletného sortimentu elektra na Slovensku

Kontakty


HODNOCENÍ OBCHODU
  86%

Recenze obchodu

Hodnocení obchodu podle parametrů

8.5
Přehlednost obchodu
8.6
Dodací lhůta
8.6
Přístup a komunikace

Všechny recenze (21531)

100
30.01.2015 12:01
10
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
Dobre
  • Pomer cena-kvalita
  • Musim ist pre tovar 20 km
80
30.01.2015 12:01
8
Přehlednost obchodu
8
Dodací lhůta
8
Přístup a komunikace
Poriadne preverit parametre tovaru s inymi ibchodmi
  • Nakup z pohodlia domu
  • Tovar mal v popise ine parametre nez v skutocnosti
80
30.01.2015 12:01
8
Přehlednost obchodu
8
Dodací lhůta
8
Přístup a komunikace
Poriadne preverit parametre tovaru s inymi ibchodmi
  • Nakup z pohodlia domu
  • Tovar mal v popise ine parametre nez v skutocnosti
100
30.01.2015 12:01
10
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
odporucam
  • Rychlost a spolahlivost
  • Nezistil som
100
30.01.2015 12:01
10
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
odporucam
  • Rychlost a spolahlivost
  • Nezistil som
93
30.01.2015 12:01
8
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
100% spokojnost
  • Super cena
  • Neviem o ziadnych
93
30.01.2015 12:01
8
Přehlednost obchodu
10
Dodací lhůta
10
Přístup a komunikace
100% spokojnost
  • Super cena
  • Neviem o ziadnych
53
29.01.2015 09:01
6
Přehlednost obchodu
7
Dodací lhůta
3
Přístup a komunikace
Musíte objednávku na ten istý tovar opakovane odoslať toľkokrát, koľko pokusov o jeho prevzatie absolvujete. Po odoslaní objednávky nespravíte žiadnu zmenu napr. miesta dodania. Pri prevzatí tovaru v predajni nie je možné uviesť informáciu, prečo tovar neprevezmete napr. z dôvodu vady a chceli by ste jeho výmenu. Musíte tovar neprevziať, zadať novú objednávku a dúfať, že Vám nepríde ten istý tovar, ktorý ste neprevzali kvôli vade, lebo oni to nemajú na predajni kde poznačiť do systému, že tento konkrétny tovar, ktorý ste neprevzali, ste neprevzali preto, že bol vadný.
  • nízke ceny
  • Nemožnosť zadať zmeny napr. adresy doručenia.
  • Nemožnosť riešiť problémy na výdajnom mieste v predajni.
53
29.01.2015 09:01
6
Přehlednost obchodu
7
Dodací lhůta
3
Přístup a komunikace
Musíte objednávku na ten istý tovar opakovane odoslať toľkokrát, koľko pokusov o jeho prevzatie absolvujete. Po odoslaní objednávky nespravíte žiadnu zmenu napr. miesta dodania. Pri prevzatí tovaru v predajni nie je možné uviesť informáciu, prečo tovar neprevezmete napr. z dôvodu vady a chceli by ste jeho výmenu. Musíte tovar neprevziať, zadať novú objednávku a dúfať, že Vám nepríde ten istý tovar, ktorý ste neprevzali kvôli vade, lebo oni to nemajú na predajni kde poznačiť do systému, že tento konkrétny tovar, ktorý ste neprevzali, ste neprevzali preto, že bol vadný.
  • nízke ceny
  • Nemožnosť zadať zmeny napr. adresy doručenia.
  • Nemožnosť riešiť problémy na výdajnom mieste v predajni.
57
29.01.2015 01:01
6
Přehlednost obchodu
5
Dodací lhůta
6
Přístup a komunikace
.
  • .
  • Poplatok 0,99 e za to ze, si clovek tovar objedna cez internet a este k tomu aj osobne vyzvdvihne na predajni je pre mna nepochopitelny. Uplne zdieranie zakaznika.

Reklama